В базі даних GIPHY, що належить Facebook, зареєстровано понад 700 мільйонів користувачів з усього світу. А за час локдауну, як стверджує GIPHY, популярність GIF-зображень зросла ще більше. Саме гіфка часто є тим, що без зайвих церемоній здатне достукатися до глядачів. Ось ці п’ять кампаній з добірки організаторів Cannes Lions є наочним прикладом креативного та ефективного використання GIF-зображень.
Madden GIFerator (EA Games, Heat San Francisco, 2016)
Цей генератор гіфок дуже посприяв відновленню популярності франшизи відеоігор-симуляторів американського футболу Madden NFL і показав, як можна інтегрувати GIF-зображення у ширшу кампанію. Кампанія була цікавою, кумедною і допомогла підняти продажі на 14% порівняно з попереднім роком. Тобто гіфки виявилися доволі результативними для досягнення фінансових цілей компанії.
Never Gonna Gif You up (Absolut Vodka, Sebton/Co Stockholm, 2018)
Брендовий канал у базі GIPHY дозволив людям пропонувати одне одному напої, скориставшись GIF-зображеннями, наданими компанією. Ця креативна робота – доказ того, що опинитися в центрі соціального життя своєї аудиторії можна цілком ненав’язливо, за допомогою самих лише актуальних (та кумедних) гіфок.
The GIF Trilogy (San Miguel, Mullenlowe Madrid, 2018)
Ще одним прикладом креативного використання GIF-зображень є ось ця кінематографічна кампанія. До запуску нового бренда пива компанія San Miguel запросила іспанського режисера Алекса де ла Іглесіа зняти трилогію гіфок. Ці GIF-зображення отримали гучну прем’єру і стали хорошим прикладом того, як можна генерувати PR та провокувати жваве обговорення, поставившись до суперкоротких (на три секунди!) GIF-зображень, як до повноцінних повнометражних фільмів.
GIForade (Pepsico, VML Kansas City, 2018)
Пробитися до глядачів Супербоулу в епоху смартфонів не так вже й просто, особливо якщо ваша аудиторія – підлітки. Тому Gatorade створив понад 200 брендових GIF-зображень, давши юним вболівальникам можливість у реальному часі продемонструвати свою реакцію на події на полі. Навіть після чемпіонату зацікавлення аудиторії зберігалося ще довго, оскільки вдалий GIF-контент здатен добряче засісти в пам’яті.
Escalating GIFs (European Anti-Bullying Network (EAN), Ogilvy Frankfurt, 2018)
Чим більше разів ви запустите це GIF-зображення, тим гіршою стане побачена на ньому сцена. Асоціація EAN вирішила звернутися до підлітків, використовуючи знайомий їм формат, і у такий спосіб привернути увагу до проблеми цькування у школах. Для багатьох людей це стало шокуючим видовищем. До того ж на цих гіфках не актори, а підлітки, які й самі були жертвами булінгу.