• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Розвиток і Ефективність

Правила Facebook-общежития

29 Квітня, 2015
Час прочитання: 1 хв.
A A
Правила Facebook-общежития
Share on FacebookShare on Twitter

Алену Владимирскую можно без зазрения совести назвать «селебрити» российского хайринга. Она часто выступает по радио, телевидению и в СМИ, и неудивительно, что в Facebook и «ВКонтакте» у нее верифицированные аккаунты. Заветная галочка — это не только статус, но и ответственность. Публичные личности имеют большое влияние на массы, а поэтому должны тщательно подбирать контент, который публикуют. Для себя Владимирская сформировала 9 правил публичности в Facebook («ВКонтакте», все-таки, исторически более неформальная соцсеть), которыми поделилась со своими подписчиками.

Правила Алены Владимирской преимущественно ссылаются на один основной принцип — не навреди. Ни себе, ни другим. А еще нужно помнить о человеческих слабостях. «Вчера и сегодня в Facebook много спорят о санитарии в соцсетях (о барьере личного-публичного). Я не претендую на истину, но поскольку уже годы живу как известный сетевой персонаж — 120 000 читателей, вот мои правила», — написала она, добавив в комментариях, что не готова ни осуждать, ни выступать прокурором.

  1. Ничего о своих детях. Никогда.
  2. Никогда ничего плохого о бывших.
  3. Все о сексе только обезличенно (уж если прет на эту тему).
  4. Самое главное: между желанием что-то выплеснуть в Facebook и фактом поста — сутки. За это время эмоции улягутся и станет понятно, а надо ли.
  5. С любимыми «разговаривать» через соцсети можно. Но предварительно узнав, хотят ли они такого способа коммуникаций. Если не хотят — нельзя.
  6. Вся информация, которую вы публикуете в соцсетях, обязательно будет использована против вас — у меня однажды сорвалась сделка из-за поста в Facebook.
  7. Мифотворчество вашей жизни — обязательная часть ваших читателей. С удивлением узнавала,что была любовницей Юрия Мильнера (совладелец Mail.ru Group и DST Global — ред.). Ребята, вы меня видели? Относиться к этому надо спокойно, но вычищать весь негатив жестко (почему — см. пункт выше).
  8. Зависти много. И доброты много. Помните это, когда чем-то хвастаетесь, особенно успехами в бизнесе и личным счастьем.
  9. О болезнях и иных сложных испытаниях — только когда вы их успешно преодолели.

Под своими правилами Алена подвела краткий итог: «Соцсеть помогает жить: дает кучу новых знакомств, шансы, инсайды, возможности. Но надо научиться оттуда вылезать».

 


Теги: розвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Думай як клієнт: від тригерів до просування
Бізнес та Інновації

Думай як клієнт: від тригерів до просування

7 Березня, 2024

Група компаній infocus та коворкінг GNRTR організовують бізнес-івент для маркетологів та підприємців. Тема: «Думай як клієнт: від тригерів до просування».Де та коли?🗓️ 16.03 о 13:00📍 коворкінг GNRTR: вулиця Михайла Грушевського,...

Читати даліDetails

Шість нью-йоркських артистів оновлять термінал Delta в LaGuardia

Виставка Burn розглядає лісові пожежі через величезні палаючі картини

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.