• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Чотири діджитал-тренди, якими варто скористатися в маркетинговій стратегії 2020/2021

25 Вересня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Чотири діджитал-тренди, якими варто скористатися в маркетинговій стратегії 2020/2021
Share on FacebookShare on Twitter

Лора Донован (Laura Donovan), очільниця американської компанії The Word Pro, що спеціалізується на діджитал-маркетингу, розповіла в онлайн-журналі Business2Community про чотири діджитал-тренди в соціальних медіа, якими є сенс скористатися в своїй маркетинговій стратегії 2020/2021.

Використовуйте Shop the Post віджети

E-commerce-компанії постійно стикаються з необхідністю переконувати користувачів соцмереж перейти з соціальної платформи в онлайн-магазин, щоб зробити покупку. Регулярна публікація нових постів у соцмережах та наведення в них посилань на сайт магазину дозволяють суттєво підвищити трафік. Але все ж більшість користувачів хотіли б здійснювати покупки без зайвих маніпуляцій.

В цьому разі найкращим рішенням буде вбудувати в свої пости Shop the Post віджети. Вони доступні на таких платформах: Facebook, Pinterest, Instagram тощо. Завдяки ним покупки можна робити прямо з поста в соцмережі, не переходячи на інший сайт, що значно спрощує процес.

Поширюйте своє послання

У тому ж додатку Facebook Messenger є 1,3 мільярди активних користувачів, а між користувачами та компаніями постійно відбувається обмін десятками мільярдів повідомлень. Якщо додати до цього WhatsApp та We Chat, отримуємо легкий та швидкий спосіб персоналізованого спілкування з клієнтами. Як результат, завдяки своїй зручності онлайн-шопінг та консультації в месенджері один на один стали серйозними конкурентами (особливо зараз!) походам в офлайн-магазини та персональним консультаціям.

Чотири діджитал-тренди, якими варто скористатися в маркетинговій стратегії 2020/2021

Будьте інтерактивними

Інтерактивний контент — чудовий спосіб спонукати аудиторію до взаємодії в соцмережах. Проводьте опитування, задавайте питання, публікуйте анкети, станьте спонсором конкурсу тощо.

Люди прагнуть обміну думками. Вони хочуть бути частиною спільноти. Тому дайте їм можливість розповісти про свої зацікавлення та висловити свою точку зору. А зібрана в процесі інформація допоможе вам розширити базу контактів і вирішити, на що саме мають бути націлені ваші оновлення та реклама.

Залучайте своїх співробітників

Залучення співробітників дозволяє природним шляхом розширити онлайн-спільноту бренду чи компанії, адже їхня точка зору може виявитися особливо цікавою для потенційних клієнтів. Тому роль модераторів, відповіді на питання споживачів, обмін корисними порадами та інформування про продукти і послуги варто довірити лояльним співробітникам компанії. Вашій аудиторії це буде набагато ближче, ніж стандартний інформаційний пост від імені компанії в цілому.

Авторка статті – Лора Донован

Джерело

Теги: діджиталмаркетинг і комунікаціїсоціальні мережі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

Що робити, коли твого викладача захоплює дивна істота з іншого виміру, а єдиний шанс урятувати його — це дивний рецепт із віскі, креатином і засобом від іржі? Правильна відповідь —...

Читати даліDetails

TikTok, що об’єднав три аудиторії: як запускався акаунт соціального освітнього проєкту «Навчай для України»

Агентство OMG запустило ініціативу «ІнстаКачка», щоб безкоштовно допомогти українським малим бізнесам прокачати свої соцмережі

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.