Вже за 5 днів стартує міжнародний форум KYIV MEDIA WEEK Global Marathon, що вже вдесяте організовує компанія Media Resources Management, цього року — за підтримки Українського культурного фонду — форум проходитиме в онлайн-форматі та участь у ньому абсолютно безкоштовна з будь-якої точки світу; реєстрація триває.
Спікери та гості
Захід розпочнеться 14 вересня, у понеділок, о 10:00, національною секцією «Сила креативу. Як побудувати стійку екосистему аудіовізуального бізнесу в Україні», яку буде присвячено аналітичному огляду української медіа індустрії у ключових подіях, кейсах та цифрах. У панельній дискусії візьмуть участь:
- Олександр Ткаченко, Міністр культури та інформаційної політики України,
- Вікторія Ярмощук, CEO FILM.UA Group,
- Євгеній Бондаренко, директор холдингу «Медіа Група Україна»,
- Іван Шестаков, директор зі стратегічного розвитку MEGOGO.
Модеруватиме дискусію Анастасія Рахманіна, головна редакторка Media Business Reports (MBR), провідного українського інформаційно-аналітичного видання та партнера форуму.
Теми дискусії
Темою обговорення стане об’єднання гравців медіаіндустрії спільною стратегією розвитку та розбудова ефективної екосистеми галузі на національному рівні, аби Україна зайняла впевнені позиції на міжнародному ринку. Україна довела свою конкурентоспроможність успішними кейсами, її переваги перед іншими країнами виробництва контенту не підлягають сумнівам — це вигідне географічне розташування та розмаїття локацій для зйомок, оновлена законодавча база та запуск системи cash rebates, розвинена мережа компаній, що забезпечують найвищу якість створення та дистрибуції контенту, унікальні таланти із непересічними ідеями та історіями. Та чому ж іще зарано говорити про сталий розвиток аудіовізуальної індустрії в Україні, навіть поза обмеженнями, впровадженими для боротьби з COVID-19? Як наша країна може стати надійним гравцем на світовій індустріальній мапі? Спікери разом шукатимуть відповіді на ці питання та спробують окреслити всі складові, необхідні для формування ефективної бізнес-системи в українській індустрії контенту.
Національна дискусія «Сила креативу. Як побудувати стійку екосистему аудіовізуального бізнесу в Україні» відкриватиме 10-ий ювілейний KYIV MEDIA WEEK Global Marathon, далі у програмі — вичерпні аналітичні огляди медіаіндустрій Азії, Східної, Центральної та Західної Європи, Великої Британії, США та Канади, Латинської Америки. До програми долучаться справжні зірки глобальної аудіовізуальної галузі з різних куточків планети.
Як взяти участь
Участь в онлайн форумі – безкоштовна
Стежте за новинами в соцмережах: Facebook, Instagram
Media Business Reports (MBR) є головним інформаційно-аналітичним партнером KYIV MEDIA WEEK та платформою онлайн-трансляції форуму.
Генеральний партнер KMW — Канал «Україна».
Також нагадуємо, що цього року онлайн-захід LIONS Live відбудеться ще раз 19–23 жовтня. Жовтнева програма LIONS Live робитиме акцент на практичні поради, покликані допомогти кар’єрному зростанню, реформувати бізнес та за допомогою креативності посприяти прогресу. Отримати доступ до жовтневого LIONS Live, так само як і минулого разу, можна безкоштовно з усіх куточків світу.