Організатори фестивалю Cannes Lions оголосили, що цього року онлайн-захід LIONS Live відбудеться ще раз 19–23 жовтня. Жовтнева програма LIONS Live робитиме акцент на практичні поради, покликані допомогти кар’єрному зростанню, реформувати бізнес та за допомогою креативності посприяти прогресу. Отримати доступ до жовтневого LIONS Live, так само як і минулого разу, можна абсолютно безкоштовно з усіх куточків світу.
Шарлотта Вільямс, віцепрезидентка Cannes Lions з питань контенту, розповіла, що буде в програмі, коли LIONS Live повернеться у жовтні: «Для участі в другому випуску LIONS Live ми запросили провідних рекламістів та представників відомих брендів, щоб ті поділилися з нами своїми інсайтами й чесно розповіли, як створювалися найкращі креативні роботи світу. Креативна спільнота завжди у своїх відгуках пише, що непогано було б навести більше кейсів, присвячених кампаніям-переможцям. Тож у жовтні ми додамо саме цього і будемо якомога практичнішими».
Програма
Жовтнева програма LIONS Live має на меті підтримати рекламну індустрію, запропонувавши нові можливості для навчання та конструктивні поради. До неї ввійдуть, зокрема, розповіді креативних команд, що свого часу здобували Гран-прі чи золотих Левів, про те, «як» та «чому» створювалися деякі з найкращих креативних робіт світу. Серед представлених кейсів будуть:
- BBDO «You’re not you when you’re hungry»;
- RBK Communication/Doconomy «DO Black – The carbon limit credit card»;
- VMLY&R Poland «The Last Ever Issue»;
- McCann Tel Aviv & IKEA «ThisAbles».
Кожен день онлайн-заходу LIONS Live матиме свою тему: культура та лідерство, креативна ефективність, можливості та процеси. Плюс два дні, присвячені насамперед кейсам.
Наприкінці кожного дня креативні легенди світового масштабу підбиватимуть підсумок щодо того, як можна практично застосувати всі вислухані за день настанови.
Ентузіазм аудиторії
Саймон Кук, виконавчий директор Cannes Lions, розповів: «Онлайн-захід LIONS Live народився з бажання підтримати міжнародну креативну спільноту в непростий час. У червні ми були просто приголомшені тим, який відгук отримала наша ініціатива. Червневий LIONS Live зібрав аудиторію з 70000 осіб з 145 країн світу. Наші глядачі висловили бажання більше дізнатися про те, як за допомогою креативності можна безпосередньо вплинути на бізнес та кар’єру. Коли захід LIONS Live повернеться у жовтні, ми дамо трибуну тим креаторам, які здобули найбільше винагород».
Відтепер на додачу до запровадженого у 2017 році цифрового квитка на Cannes Lions, що відбувається у червні, організатори фестивалю щороку проводитимуть ще два онлайн-заходи – LIONS Live у березні та жовтні. Кожен такий захід розглядатиме актуальні явища та проблеми, з якими стикається креативна спільнота у конкретний проміжок часу.
Матеріали червневого LIONS Live можна переглянути на нашій платформі.