Престижну премію Making Awards у сфері дизайну продуктів харчування та напоїв отримав святковий новорічний дизайн BORJOMI 2018-19, вже неодноразово відзначений на міжнародних конкурсах. Гармонійне поєднання яскравих фарб і феєрверків, сучасна стилізація образу благородного оленя – незмінного символу бренду та фірмового кольору Georgian Green знову довели, що BORJOMI – це не тільки легендарна вода, а й сучасний стиль.
«Цьогоріч BORJOMI виповнюється 130 років. У бренду є захоплююча історія, безцінний бекграунд, класний досвід та віддані шанувальники по всьому світі. А ще – грандіозні плани на майбутнє, бажання змінюватись, відчувати дух часу, започатковувати тренди, тестувати інновації та рухатись вперед, адже ми лише на початку свого шляху.
Останніми роками ми впровадили нові формати, ємкості для води, QR-коди на пляшках та банках для швидкого доступу до інформації про BORJOMI. Ми сміливо експериментували з упаковкою та дизайном і отримували позитивний фідбек від споживачів та професіоналів. Наш святковий дизайн 18-19 не тільки отримав високі оцінки на декількох міжнародних конкурсах і увійшов в ТОП-100 упаковок світу, а й став найкращим на премії Making Awards 2020 в категорії Label Дизайн.
Ця нагорода – дуже цінна для нашої команди, адже доводить, що ми рухаємось в правильному напрямку. А наш яскравий, сучасний, драйвовий дизайн зміг підкорити споживачів та вловити характер покоління, яке не боїться йти до своїх мрій та слідувати за покликом серця», – розповідає директор з маркетингу IDS Borjomi Ukraine Анатолій Гордєєв.
Дизайн пакування розроблен українською компанією Reynolds and Reyner.
Making Awards – це масштабний та престижний конкурс дизайну упаковки продуктів харчування та напоїв, що проводиться в Шанхаї з 2016 року і залучає бренди світового масштабу.