• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

Ребрендинг OLX: від маркетплейсу до пошуковика рішень

2 Вересня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Ребрендинг OLX: від маркетплейсу до пошуковика рішень
Share on FacebookShare on Twitter

Перша локальна кампанія, яку Saatchi & Saatchi Ukraine розробили після глобального ребрендингу OLX.

Ребрендинг OLX: від маркетплейсу до пошуковика рішень Перша локальна кампанія, яку Saatchi&Saatchi Ukraine розробили після глобального ребрендингу OLX. Перша локальна кампанія, яку Saatchi&Saatchi Ukraine розробили після глобального ребрендингу OLX.

OLX провів глобальний ребрендинг і репозиціонування бренду: відповідаючи на вимоги сучасного суспільства, OLX став платформою для розумного вибору. Сталий розвиток людства, мінімізація впливу людини на планету та навколишнє середовище, зменшення надмірного споживання, реюз та ресайкл. Усе це — world-changing явища. А команда Saatchi & Saatchi Ukraine розділяє цей світогляд і створює ідеї, що змінюють світ та суспільство навколо.

Так відбувся match цінностей агенції із брендом. Й команда почала втілювати стратегію з переосмислення та локалізації глобальної платформи Smart Choice, наповнюючи оновлений бренд OLX локальними сенсами. Оцінюючи запити людей, команда зрозуміла, що зараз для українців головне — «жити краще». Вони прагнуть оптимізувати свої витрати і при цьому шукають спосіб, щоб не втратити існуючий рівень комфорту. Саме у пошуках «кращого» їм допомагатиме OLX.

«Ми переосмислили OLX — із звичайного маркетплейсу він перетворився на платформу рішень, які покращують життя людей. Тут і зараз. OLX став тим простором, куди людина надсилає діджитал-запит, коли їй щось потрібно. Шукати і знайти, купити та продати, відкрити онлайн-крамничку чи розмістити послуги, знайти роботу, орендувати чи здати у оренду житло, відшукати унікальну чи вінтажну річ, якої немає у магазинах. ЗНАЙ ДЕ ти можеш задовольнити свої потреби, а OLX ЗНАЙДЕ для тебе необхідне рішення», — зазначив Сергій Білошицький, Associate Creative Director Saatchi & Saatchi Ukraine.

Для Казахстану та Узбекистану пошуковик рішень для безлічі необхідних речей втілився у повідомленні «OLX Находи Свое».

Поки команда готувала ролики, зробила ще тактичні прероли, де візуально декодовано динамічний логотип бренду, як пошуковика, який видає необхідне рішення за конкретним запитом.

І нарешті, ось вони — іміджеві історії (крім двох, які будуть релізнуті восени ;)) від бренд-команди OLX, Saatchi & Saatchi Ukraine, профі з ESSE production house та режисера Сергія Шевцова.


Читайте також: Чим сьогодні живуть покупці та продавці ринку е-commerce — у дослідженні від Factum Group Ukraine та OLX.

Теги: OLXбрендингкреативребрендинг

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій
Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025
«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО
Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.