Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави.
Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози (а це — привід для знищення лісів) та покритий пластиковою плівкою, що перетворюється в мікропластик, забруднюючи моря та океани. Оборот одноразових паперових стаканчиків цього року перевищить сто мільярдів (100 000 000 000) одиниць. Цього вистачить, щоб огорнути планету 250 разів, що робить масштаб проблеми одноразових стаканчиків справді планетарним. Сьогодні переробляється лише 4% стаканчиків. Усі інші — забруднюють навколишнє середовище.
У великих містах працює велика кількість кав’ярень, які не тільки підбадьорюють нас протягом дня, але й залишають за собою великий обсяг небезпечного сміття. Саме тут знайшов можливість для свідомого бізнесу український стартап 7gram.
Ігор Папкович, СЕО 7gram: «Ми розробили спосіб переробки паперових стаканчиків разом із кавовими залишками. Унікальна запатентована технологія дозволяє нам виробляти в день 500 кг композиту з 250 кг стаканів та кавової макухи відповідно. А з самого композиту ми робимо устілки із ароматом кави. Вони мають вологопоглинальний протигрибковий та антибактеріальний ефект, який досягається завдяки властивостям конопляної тканини та композиту 7Gram.»
Але головна риса українського стартапу в тому, що вони не просто переробляють залишки, роблячи з них корисний товар, а в оздоровленні міст через будівництво екосистеми, де кав’ярні по всьому місту передають свої залишки на переробку, а 7gram насичує ринок 100%-природними виробами: домашніми капцями, освіжувачами повітря, підставками, плечиками тощо.
7Gram — приклад свідомого бізнесу нової генерації, де в основі продукції закладено екологічна філософія та піклування про планету.
Засновники проєкту сподіваються, що їхня розробка зацікавить світових виробників взуття, військових, а також мережі кав’ярень, що підтримують сталий розвиток.
Кавові устілки для взуття від 7gram вже замовили такі компанії, які Intertop, мережа WOG та інші.
Пропонуємо вам також переглянути шість креативних кампаній від світових брендів, які переосмислили підхід до пакування та запропонували альтернативу пластику, щоб краще дотримуватись принципів сталого розвитку.