Для сфери маркетингу 8 березня — не свято весни, а ще один привід налагодити комунікацію з прихильниками, отримати нових клієнтів і підвищити продажі. Як це зробити? Звісно, можна просто оголосити про знижки та повісити плакат з тюльпанами. Або ж скористатись однією з ідей, які ми знайшли разом з EVA.UA, і отримати помітний результат.
Матеріал підготовлено за підтримки EVA.UA
Вірусна акція
Якщо ваша цільова аудиторія віком до 30-ти років, вам пряма дорога в соціальні мережі. Замовте розробку маски для Instagram та даруйте клієнтам знижку за публікацію фото з нею. Щоб отримати вірусний ефект, розробіть мінігру у форматі Instagram-маски, замовте таргетовану рекламу, а за найкращі результати даруйте призи. Для підлітків оголосіть конкурс на найкреативніше відео в TikTok, у якому вони вітають своїх матерів і бабусь, сестер і подруг.
Освітній майданчик
У Міжнародний жіночий день можна дарувати не лише знижки, а й інформацію. Організуйте для своїх клієнтів цікавий майстер-клас чи лекцію відомого спікера. Тематика може бути будь-якою: від макіяжу і догляду за собою до управління фінансами та цікавої історії про сучасне становище жінок. Провести таку подію можна офлайн або онлайн. А якщо сумніваєтесь в активності своїх клієнтів, пообіцяйте подарунки за присутність.
Приємний подарунок
Презент до замовлення — класичний хід на честь свята, але він справді працює. Щоб змотивувати жінок до покупок, даруйте те, що завжди потрібно. Наприклад, крем для рук, лосьйон для тіла чи парфумований антисептик. Слід розрахувати потрібну кількість подарунків, замовити їх на EVA.UA й помістити в подарункове паковання з логотипом компанії.
Гонитва за призами
Бренди з активною аудиторією можуть влаштувати для своїх клієнток святкові змагання:
- вгадування товарів за описами-загадками;
- складання образу на побачення з товарів вашого магазину;
- розгадування тематичного кросворда чи головоломки.
Провести це дійство можна в онлайн- чи офлайн-форматі. Важливо продумати усе до деталей: цікаві завдання, широке інформування та призи, які мотивують брати участь у змаганні та розповідати про це подругам.
Креативні знижки
Якщо все-таки знижки — єдиний прийнятний для вас варіант, спробуйте подати їх цікавіше. До прикладу, скористайтесь азартом клієнток і організуйте лотерею, де кожна може витягнути знижку від 10% до 70% на придбаний товар.
Міжнародний жіночий день варто використати не як засіб заробітку, а як спосіб зміцнити зв’язок з клієнтом і завоювати його любов.
Фото в заголовку: Edu Lauton / Unsplash
Пропонуємо вам також переглянути цікаві способи та активації з занурення людини в нереальний онлайн-експірієнс.