• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

Mastercard запустила «діджитал-хвилю» і запросила легенд футболу розповісти про безцінні моменти

19 Серпня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Mastercard запустила «діджитал-хвилю» і запросила легенд футболу розповісти про безцінні моменти
Share on FacebookShare on Twitter

Компанія Mastercard, яка вже понад 25 років є офіційним спонсором UEFA Champions League, прагнучи об’єднати вболівальників, запустила найчисленнішу «діджитал-хвилю» в соцмережах. #PricelessWave створить новий незабутній досвід, який об’єднає гравців UEFA Champions League і вболівальників з усього світу під час перегляду ігор вдома. Щоб приєднатися до #PricelessWave, потрібно перейти за посиланням, зняти відео, запускаючи «хвилю», і передати світовий челлендж друзям у TikTok. Цією кампанією Mastercard оголосила про бажання побити світовий рекорд.

Крім того, компанія опублікувала серію ексклюзивних відео-інтерв’ю з легендами футболу, щоб відсвяткувати повернення турніру після п’ятимісячної перерви. Своїм безцінним досвідом в інтерв’ю поділилися:

  • дворазовий переможець UEFA Champions League і діючий тренер клубу «Тоттенхем» Жозе Моурінью,
  • екс-голкіпер голландської збірної і 4-х кратний володар титулу кращого голкіпера Європи Едвін ван дер Сар,
  • а також Марсель Десаї – екс-футболіст французької збірної і дворазовий переможець UEFA Champions League.

В інтерв’ю, які можна подивитися на сайті priceless.com, легенди футболу поділилися своїми спогадами і думками – від пам’ятних моментів своєї кар’єри і важливості святкування перемог до пошуку натхнення і того, чому UEFA Champions League є одним з найбільш безцінних футбольних турнірів.

http://creativity.ua/wp-content/uploads/2020/08/Mastercard_PricelessWave_2.mp4

 

Згадуючи про своє знайомство з футболом, португальський тренер Жозе Моурінью сказав, що з моменту його народження футбол був «у нього в крові». «М’яч може бути вулканом чогось неймовірного. Мій батько був футболістом. Я народився в той день, коли у нього повинен був бути матч. І тоді батько і інші гравці його команди приїхали з готелю, щоб побачити мене». Легендарний тренер, якого часто називають найвидатнішим у світі, також розповів про свої плани на майбутнє.

Французький футболіст Марсель Десаї згадує про те, як двічі ставав переможцем UEFA Champions League. Марсель вважає, що елементами успіху була підтримка товаришів по команді і взаємозв’язок між гравцями протягом усього турніру. «Мені пощастило, що поруч були такі чудові гравці, з якими ми змогли виграти UEFA Champions League», — зізнається легендарний гравець.

Для Едвіна ван дер Сара важливі цінності і доброта, і він сподівається, що зможе залишити після себе цю спадщину, а також надихнути наступне покоління воротарів. Воротар-зірка говорить про те, наскільки важливий футбол не тільки для вболівальників, яким він приносить величезну радість. Футболісти теж переживають неймовірні почуття, коли виходять на поле перед заповненими трибунами.

Старший віце-президент з маркетингу та комунікацій Mastercard у Європі Жанетт Ліендо зазначає: «UEFA Champions League – грандіозна подія для кожного футбольного вболівальника. Ми знаємо, що з м’яча починаються справді безцінні історії. Від радості забитого голу до урочистості самої події. Компанія Mastercard прагне дарувати людям безмежні можливості. А з такими легендами як Моурінью, ван дер Сар і Десаї, які розповідають про свою любов до футболу, фанати можуть відчути себе частиною гри. І це теж безцінне відчуття».

http://creativity.ua/wp-content/uploads/2020/08/Mastercard_PricelessWave_1.mp4

Пропонуємо також поглянути, як букмекерська фірма Paddy Power оприлюднила іронічну соціальну рекламу. У ній вона нагадувала британським футбольним фанатам не забувати про правила безпеки під час святкування перемоги своєї команди.

Теги: креативсоціальні мережіспонсорствоспортфінанси

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.