• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

Волосся, пиво, твіти: альтернативна валюта, яку створювали бренди у своїх кампаніях

17 Серпня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

В рамках онлайн-заходу Lions Live організатори Cannes Lions запропонували ознайомитися з шістьма креативними кампаніями, які довели, що альтернативна валюта, така як волосся чи пиво, здатна бути не менш ефективною, ніж звичайні гроші.

The Hair Fest (Casa De La Amistad, Ogilvy Mexico City, 2014)

У цій кампанії мексиканцям було запропоновано пожертвувати своїми кучерями, щоб зробити перуки для дітей з раковими захворюваннями. Це наочно доводить, що така особиста пожертва як власне волосся може бути не менш значущою, ніж грошова сума. Учасники кампанії в якості винагороди отримали квитки на фестиваль музики хеві-метал. Така акція не лише зробила життя дітей трошки комфортнішим, але й згенерувала дуже позитивний піар для благодійної організації Casa De La Amistad.

«Currency System» (Innovative Thunder, R/Ga New York, 2011)

Щоб прорекламувати свою нову книжку, два письменники запропонували читачам розплатитися за неї твітом. Схема Pay With A Tweet швидко перетворилася на систему платежів соціальним капіталом. Такий підхід було підхоплено насамперед креативною спільнотою: музикантами, режисерами тощо. Кампанія показала, що обговорення в соціальних медіа можна конвертувати в кориснішу валюту, ніж готівка. А це в свою чергу спонукало бренди серйозно розглянути соціальну валюту як альтернативні гроші.

«Pay With Views» (Opel, J. Walter Thompson Amsterdam, 2018)

Ініціатива Opel стала логічним продовженням концепції Pay With A Tweet. В ході цієї кампанії люди отримували можливість придбати машину, набравши достатню кількість переглядів на YouTube. Амстердамські автолюбителі могли викласти в мережу відео свого тест-драйву і залежно від кількості переглядів виграти машину Opel. Ця рекламна кампанія не вимагала від Opel великої витрати ресурсів, оскільки значну її частину взяла на себе аудиторія, створюючи рекламні ролики.

Tooheys New Beer Economy (Lion Corporation, Saatchi & Saatchi Sydney, 2010)

Після фінансової кризи 2007–2008 років бренд Tooheys почав позиціонувати пиво як офіційну альтернативну валюту. Така ідея була дуже схвально сприйнята аудиторією. Така альтернативна валюта посприяла просуванню бренда та показала, чого можна досягти, правильно інтерпретувавши настрої публіки.

Vodafone Fakka (Vodafone, J. Walter Thompson Cairo, 2013)

В Єгипті власники кіосків не повертають дрібну решту, пропонуючи натомість покупцям жуйки чи цукерки на ту ж суму. Тому компанія Vodafone випустила передплачені картки, еквівалентні таким мікроплатежам. Це виявилося зручним для жителів Єгипту та допомогло Vodafone охопити додаткові 46000 торгових точок. Начебто дрібниця, але з часом всі ці дрібниці підсумувалися у дуже значний дохід.

Blood Donation (Red Cross, M&C Saatchi Sydney, 2006)

Шість разів, коли бренди створювали альтернативну валюту

У австралійської молоді не так багато грошей, щоб жертвувати їх, скажімо, Товариству Червоного Хреста. Тому така ініціатива була покликана показати, що ця організація приймає дещо не менш цінне – кров. По всій Австралії коробки для пожертв нагадували студентам з вітром в кишені, що вони також можуть долучитися до благодійності й комусь допомогти, не витративши ані цента.

Джерело

Теги: відеокреативмаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU
Інсайти

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU

10 Липня, 2025
Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю
Відповідальність

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю

7 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.