• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

Телекомунікаційна компанія показала, як виглядає погане інтернет-з’єднання в реальному житті

17 Серпня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Агенція Saatchi & Saatchi New Zealand створила нову кампанію для провайдера телекомунікацій Chorus. Ця кампанія спрямована на пропагування оптоволоконних мереж для тих, хто до них ще не під’єднався і терпить погане інтернет-з’єднання. Для того, щоб продемонструвати, що така якість з’єднання не є в наш час нормою, креатори перенесли всі типові недоліки «поганої мережі» на такого собі Карла, який живе по сусідству.

Бідолашний Карл постійно стикається з ними у своєму повсякденному житті по цей бік екрану: його сушарка для одягу глючить, його обличчя аж рясніє від графічних артефактів, а м’ячик його собаки зависає… в повітрі.

Довести, що оптоволокно – це мейнстрім

Каррен Гаркер (Karren Harker), директорка з маркетингу Chorus, так пояснила цю кампанію про погане інтернет-з’єднання: «Зараз ми завершуємо прокладання оптоволоконної мережі. І оскільки попит на такий вид з’єднання росте, оптоволокно обирають дуже багато людей. Їх кількість в Новій Зеландії становить майже 60%, тобто зараз ми звертаємося вже до більш консервативних споживачів. А вони є доволі складнодосяжною аудиторією, яка з обережністю ставиться до нових технологій і готова використовувати їх лише тоді, коли такий продукт вже став мейнстрімом. Тому наша нова кампанія звертається саме до людей з таким типом мислення. Вона пояснює, що оптоволокно – це нова норма, яка несе із собою численні переваги в реальному житті».

Авторами кампанії стали Крістал Найт (Kristal Knight) та Корі Челмерс (Corey Chalmers).

Найт пояснює: «Нова Зеландія може похвалитися якістю своєї оптоволоконної мережі, яка до 2022 року стане доступною для 87% населення. Але багато людей досі не усвідомлюють, що наразі саме таке з’єднання потрібне для того, щоб користуватися Інтернетом у повному обсязі. Тому наша кампанія мала делікатно пояснити цій частині користувачів, що швидкий Інтернет – норма для нашого часу».

А Челмерс додає: «Часто люди навіть не усвідомлюють, що погане інтернет-з’єднання та пов’язані з ним неприємності – це не те, з чим слід миритися. І ми сподіваємося, що ця кампанія стане нагадуванням про кращу альтернативу нескінченним глюкам».

Джерело

Теги: відеогуморінтернетмаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

10 плагінів для Figma, які рятують SMM-спеціалістів і дизайнерів
М'язи

10 плагінів для Figma, які рятують SMM-спеціалістів і дизайнерів

26 Лютого, 2025

Скільки часу у тебе йде на оформлення контенту? Знайти іконку, вирізати фон, підібрати кольори... І от ти вже витратив кілька годин на дизайн. Але є спосіб працювати швидше — у...

Читати даліDetails

Новорічні радощі починаються з поїздки: як Uklon дарує святкову магію у період зимових свят

Мемна доставка: як завоювати серця аудиторії через гумор

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU
Інсайти

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU

10 Липня, 2025
Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю
Відповідальність

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю

7 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.