• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес

Fortnite проти Apple: найпопулярніша гра позивається на найдорожчу компанію світу

14 Серпня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Мабуть, кожен рекламіст знає, що собою являє іконічна реклама Apple «1984». Це класичне відео, створене TBWA\Chiat\Day та зняте Рідлі Скоттом, обігрувало зловісну тематику роману-антиутопії Джорджа Орвелла, критикуючи холодну та монолітну технологічну індустрію. Але зараз, у 2020 році, вже для Apple, схоже, настала черга зіткнутися з такими закидами в свій. Обвинувачувачем стала компанія Epic Games, яка створила наразі найпопулярнішу гру світу Fortnite. Початок конфлікту між Fortnite та Apple ознаменував, зокрема, ролик, який кадр за кадром пародіює «1984».

На екрані ми бачимо яблукоголового аватара Apple замість орвеллівського Старшого Брата. А персонаж Fortnite жбурляє в екран кирку, що виглядає як райдужний єдиноріг.

Це публічне звинувачення, висунуте Fortnite проти Apple, скеровує глядачів на сайт, який пояснює причину конфлікту. Каменем спотикання між двома компаніями стало те, що Apple забирає собі 30% доходу від усіх транзакцій, що здійснюються через додатки для iOS. Epic Games почала заохочувати мільйони гравців здійснювати платежі напряму, оминаючи додаток з його націнкою на користь Apple. Після цього додаток Fortnite було вилучено з App Store.

Втім, ущипливим роликом протистояння Fortnite проти Apple не обмежилося. Компанія Epic Games подала позов на Apple, звинувачуючи її в антиконкурентних діях. Варто зазначити, що у Європі компанія Apple останнім часом пройшла цілий ряд перевірок з боку антимонопольних комітетів через свою політику App Store.

Позиції Epic Games та Apple

Юристи Epic Games заявили, що вилучення Fortnite з App Store є відмовою компанії Apple миритися зі здоровою конкуренцією.

«У 2020 році Apple перетворилася на те, проти чого колись повстала: на гіганта, що контролює ринок, блокує конкуренцію та душить інновації. Apple стала більшою, впливовішою, згубнішою та глибше вкоріненою, ніж будь-який з монополістів минулих років. З ринковою капіталізацією у два трильйони доларів Apple перегнала розмірами та впливом усі інші технологічні компанії-монополісти в історії», – стверджує у своєму позові Epic Games.

Apple зі свого боку заявила, що така нова функція додатку не була ані переглянута, ані схвалена спеціалістами Apple, і є навмисним порушенням правил App Store.

Компанія Apple офіційно заявила: «Впродовж десятиліття додатки Epic були представлені на App Store і послуговувалися цією екосистемою собі на користь. Те, що зараз бізнес-інтереси Epic Games підштовхнули цю компанію до обхідних маневрів, не змінює того факту, що правила App Store врівноважують можливості всіх розробників та створюють безпечне середовище для всіх користувачів».

Джерело

Теги: бізнесдодатокігри

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Результати форуму і конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2024»
Маркетинг і Комунікації

Результати форуму і конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2024»

9 Грудня, 2024

Команда Асоціації корпоративних медіа України разом з експертами-практиками українського бізнесу продовжує усвідомлювати і поширювати цінний досвід. Висновки форуму «Інновації в комунікаціях. Тренди-2025» і кейси конкурсу корпоративних медіа формують банк ідей...

Читати даліDetails

Всюдисущі стереотипи: анімацію жіночих і чоловічих персонажів з відеоігор обміняли місцями

Storyliving by Disney: міста для тих, хто хотів би жити в Діснейленді

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.