«Актуаль» — літній освіжаючий напій, у якого є big idea: «”Актуаль” завжди актуальний». Тому, щоб це завжди залишалось правдою, у R Agency та Danone є добра традиція — кожного року актуалізувати його дизайн.
У 2019 на пляшці «Актуалю» від Danone були сюрреалістичні сюжети. Вони розповідали історію про те, що «Актуаль» — актуальний навіть у найнезрозумілішій ситуації.
Цього року «Актуаль» вкрився стікерами, адже для молоді це актуальний спосіб спілкуватись та виражати себе. А ще ними обклеюють найулюбленіші речі. Наприклад, пляшечку улюбленого «Актуалю» від Danone.
«Ми прагнули досягти еволюції торішнього дизайну, зробити його більш яскравим, сміливим та самобутнім, бо “Актуаль” саме для таких людей. Команда R Agency запропонувала чудову ідею зі стікерами та алюзіями на попкультуру. Це поєднання обігрує одразу два аспекти: є речі, які залишаються актуальними незважаючи на час, а стікери допомагають актуалізувати та зробити більш виразною та унікальною будь-яку річ. Ми отримали яскравий та виразний дизайн, який складно не помітити, і дуже задоволені результатом співпраці з командою R Agency», — коментує Вікторія Рибченко, старша бренд-менеджерка Danone.
Читайте також:
Віктор Синьков, копірайтер R Agency та засновник Київського Креативного Клубу, розповів про те, як власноруч втілив у життя проєкт з «Укрзалізницею» та які висновки зробив на основі цього досвіду. Нагадаємо, під час карантину Київський Креативний Клуб разом з «Укрзалізницею» запустив ASMR-потяг для тих, хто сумує за подорожами на карантині.