Чао, креатори! На зв’язку Асоціація Креативних Індустрій і перший випуск Creative Digest! Сподіваємось, ви корисно проводите час і вриваємось у ваш день із добіркою найцікавішого зі світу креативу.
Instagram запустив сервіс Instagram Reels. У додатку можна буде створювати короткі 15-секундні відео. А також додавати до них музику, звуки та візуальні ефекти. Додаткові функції дозволяють пришвидшувати й уповільнювати ролики, знімати зі зворотнім відліком та об’єднувати відео. Сервіс уже запустився у 50-ти країнах, інформація щодо України наразі уточнюється. Детальніше — на сайті Детектор Медіа.
В Україні з’явився додаток Odrey, який розшифровує аудіо в текст. Програму, яка швидко транскрибує аудіо та відеозаписи в текстові замітки, розробили українські підприємці Марта Боровець і Олександр Кузьмічов. Ця розробка точно полегшить життя журналістам. Детальніше про застосунок написали MBR (Media business report).
Як ви знаєте, 4 червня 2020 року Верховна Рада призначила Олександра Ткаченка новим Міністром культури та інформаційної політики України. Редакція creativity.ua дізналася, що Міністерство і новий Міністр культури встигли зробити за цей період, які виклики стоять перед українською культурою загалом та які пріоритети бачить для себе Міністерство вже зараз. А також, у чому дійсний голова Мінкульту вбачає свій стратегічний фокус в якості міністра.
Іще одна важлива новина! Із 3-го серпня відкрито подачу заявок до програми «Культура+» від Українського культурного фонду. Цілі програми:
- згенерувати нові креативні продукти для вирішення суспільно важливих проблем;
- сприяти розвитку міжгалузевих партнерств;
- посилити роль культури як генератора економіки тощо.
Більше інформації — на сайті Українського культурного фонду.
Робота 3.0: нова робоча модель, яка народжується завдяки коронакризі. Алек Барр, head of experience and service design в австралійському офісі CHE Proximity, розмірковує про те, які зміни принесла пандемія коронавірусу в режим та стиль роботи представників креативних індустрій. За його прогнозом: «Крок вперед полягає в гібридній моделі: тобто коли робота в офісі поєднуватиметься з віддаленою». Більш детально можна прочитати на creativity.ua за посиланням.
Штучний інтелект уже увірвався в наше життя та роботу. Навіть якщо він не замінює людину, використання штучного інтелекту у роботі може суттєво збільшити ефективність. Це стосується й креаторів. Вже нікого не здивувати, що штучний інтелект залучається до створення музики, відео, історій та навіть уже вміє малювати зображення за текстовим описом. Але чи знали ви, що алгоритми можуть неабияк допомогти ще й у розробці дизайну одягу, наприклад? Детальніше по темі щодо можливостей штучного інтелекту у роботі креаторів — на сайті SKVOT.
Кожна професія має свій набір стереотипів та міфів. Завдяки фільмам та книжкам професія копірайтера не є виключенням. Наприклад: «копірайтери — це письменники-невдахи» або «більшість робочого часу копірайтери займаються невідомо чим…» і тому подібне. Кому цікаво дізнатись ще більше стереотипів про професію копірайтера і трошечки підняти собі настрій — читайте на creativity.ua.
Тоби під час карантину тобі бракувало безтурботних прогулянок парками та скверами? Тепер, завдяки проєкту співпраці Міністерства захисту довкілля і природних ресурсів України та Google Україна кожен з нас може здійснити подорожі унікальними природними місцями online. Наразі «прогулятися» вже можна у шести природних парках, серед яких Голосїївський або Мезинський тощо. Інші локації та більше інформації — на Yabl.ua.
І ще одна цікава новина, за даними компанії RescueTime, ми щодня в середньому проводимо 3 години та 15 хвилин «у телефоні». А від початку пандемії цей час ще збільшився. Пропонуємо до вашої уваги підбірку рекламних роликів від Nike, KFC, UNICEF, Orange, Mars та інших, покликаних боротись із залежністю від мобільних. Переглянути їх можна на creativity.ua.
Чао! До наступного ефіру Creative Digest!