• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Новини

Компанія Canon створила базу даних Truthmark, щоб журналістські фото не потрапляли у фальшиві новини

27 Липня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Бренд Canon Nordic та агенція Uncle Grey Copenhagen запустила нову ініціативу, яка має запобігти використанню у фальшивих новинах фотографій, зроблених журналістами. Фотографи зможуть використовувати базу даних Truthmark для захисту тієї правди, що стоїть за кожною фотографією. У цю глобальну базу фотографи та фоторепортери можуть завантажувати свої фото разом із реальною історією, яка супроводжує кожне таке зображення.

Truthmark дозволяє присвоїти кожному зображенню унікальний цифровий відбиток (digital fingerprint). Такі зображення лишаються захищеними авторськими правом і зашифровуються після їх завантаження у базу даних Truthmark разом із прикріпленою до них історією.

Якщо інші журналісти (та й взагалі будь-які читачі) бажають перевірити автентичність зображення, вони можуть задати пошук за цим зображенням у базі Truthmark і дізнатися про походження фото та його контекст.

Завдання міжнародної ініціативи Truthmark полягає у захисті демократії шляхом запобігання використанню журналістських фотографій з метою дезінформації.

Можна знайти чимало прикладів того, як фотографії використовуються для розповсюдження фальшивих новин. Наприклад, поширювана нещодавно стара добірка фото, яка показує пусті норвезькі лікарні, щоб переконати публіку у неправдивій історії про те, що інфікованих COVID-19 у цій країні практично немає.

Агенція Uncle Grey Copenhagen запрограмувала базу даних Truthmark з використанням технології цифрового відбитку, яка здатна розпізнавати зображення, навіть якщо їх було дещо змінено. Тобто, навіть якщо зображення було відредаговано, користувачі все одно будуть здатні знайти оригінал та правду про нього, якщо фотограф завантажив їх у базу.

Підтримка з боку журналістів

До запуску бази даних агенція Uncle Grey розпочала онлайн-кампанію, в рамках якої було взято інтерв’ю у фотографів-лауреатів конкурсу World Press Photo Айвора Прікетта (Ivor Prickett) та Джонні Хаглунда (Johnny Haglund), а також у журналіста Деніела Еттера (Daniel Etter), який свого часу отримав Пулітцерівську премію.

Перш ніж створити промо-ролик ініціативи Truthmark, креатори Uncle Grey взяли інтерв’ю у цих трьох фоторепортерів, у яких ті розповіли про своє занепокоєння тим, що хтось може використати їхні роботи у абсолютно неправильному контексті. Інтерв’ю стали складовою промо-ролика, а фото цих журналістів наразі завантажені у базу даних.

Кампанія у підтримку ініціативи Truthmark проводиться насамперед у соцмережах, оскільки саме вони є основним джерелом проблеми дезінформації. Ця кампанія також спрямована на те, щоб спонукати публіку критичніше ставитися до контексту, в якому вони бачать документальні фотографії, і в разі виникнення сумнівів перевіряти, чи не зіткнулися вони з фальшивими новинами.

Джерело

Теги: журналістикасоціальна відповідальністьсуспільствофото

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію
Відео

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

28 Квітня, 2025

Підрозділи ТрО давно виконують бойові завдання на рівні з іншими частинами, але нових бійців змушені залучати власними силами. У цій ситуації два колишні рекламники, які служать у 135 окремому батальйоні...

Читати даліDetails

GET Business Festival об’єднав український бізнес заради розвитку під час війни

В Україні розробили “Калькулятор фейків”

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025
Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.