• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

Британські коміки озвучили тварин в кампанії, покликаній врятувати Лондонський зоопарк

22 Липня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Відомі британські коміки приєдналися до заклику сера Девіда Аттенборо підтримати лондонські зоопарки, які через пандемію довелося протримати зачиненими довше, ніж у часи Другої світової війни. Перша фаза кампанії, яка була запущена минулого тижня, привернула до себе чималу увагу, завдяки чому в нещодавно оприлюдненому телевізійному ролику в підтримку зоопарків Зоологічного товариства Лондона (ZSL) відомі коміки озвучили тварин, які планують для зоопарку маркетингову кампанію.

Це кумедне відео, яке несе в собі серйозне послання, було створене агенцією Wunderman Thompson UK. Впізнавані для багатьох британців голоси заговорили від імені технологічно необізнаного жирафа, пари #лемурів, які люблять ліпити хештеги на все на світі, високодуховної горили та інших персонажів.

Через COVID-19 обидва наукові зоопарки Зоологічного товариства Лондона залишалися зачиненими впродовж майже трьох місяців, що відбулося вперше з 1940 року. Але навіть під час Другої світової війни Лондонський зоопарк було зачинено лише на неповні два тижні. Оскільки Товариство не отримує офіційного фінансування з боку держави, відсутність доходу від продажу вхідних квитків сильно вдарила по Лондонському зоопарку, адже догляд за двадцятьма тисячами тварин обходиться у мільйон фунтів стерлінгів на місяць. І це вже не кажучи про глобальні природоохоронні програми Товариства.

Кампанія звертається до публіки з проханням підтримати фінансово Лондонський зоопарк через вебсайт Just Giving. Вона включає в себе кілька серій, в яких глядачі можуть побачити «новий маркетинговий відділ» зоопарку – тварин, які в ньому живуть.

Коміки озвучили тварин, що зібралися на вкрай важливу нараду. Імператорський тамарин Боб, якого озвучив Білл Бейлі, скликав своїх волохатих та вкритих пір’ям «колег», щоб обговорити збір коштів у нинішній надзвичайній ситуації.

Створення постерів у підтримку цієї кампанії, які зараз можна побачити по всьому Лондону, пояснюється тим, що у азійського лева Бхану дуже «вдало» завис екран під час відеоконференції, саме тоді, коли він позіхав на всю пащеку, що й дозволило впіймати ідеальний образ.

Під загрозою зникнення

Білл Бейлі, комік, актор та музикант, який давно підтримує Зоологічне товариство Лондона, зазначив: «Я був дуже радий стати голосом тамарина Боба, щоб підтримати це звернення. Це – гідна мета, і до того ж мені здається, що я та Боб дуже схожі – ми обоє вміємо радіти життю і маємо ексцентричні вуса. Мені не раз випадала можливість попрацювати з Товариством, щоб привернути увагу до їх важливих природоохоронних проєктів, присвячених захисту зникаючих видів. Але зараз під загрозою зникнення опинилося вже саме Товариство».

Джерело

Теги: гуморкреативмаркетинг і комунікаціїтварини

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Effie Awards Ukraine 2025: формування рейтингів ефективності та визнання на світовому рівні

6 Серпня, 2025
Відповідальність

ВРК і СБС ЗСУ запустили рекрутингову платформу для комунікаційних фахівців

18 Серпня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.