Lexus і BBDO Ukraine створили таргетинг-кампанію про новинку в авторяду Lexus UX.
Звичайно, можна було створити звичний шум навколо появи Lexus UX на українських дорогах. Але Lexus і BBDO Ukraine вирішили познайомити з новинкою іншим шляхом.
Індивідуально. Відповідно до вподобань людини, погоди, улюбленого пончика й ЗОЖного життя. Згідно з таргетингом. Відповідно до аудиторії були обрані такі категорії: музика, геолокація, вечірки, шопінг, фізичні вправи, особистий розвиток тощо.
Так ролики про новинку в авторяду Lexus з’явились там, де на них не очікували, і в контексті запиту користувача.
У 10 роликах по 6 секунд у легкій та жартівливій формі розповідається про родзинки – фічі нової моделі авто.
А нещодавно BBDO Ukraine створило нову айдентику для Одеського міжнародного кінофестивалю.