• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Компанія Amazon вводить смарт-візки у своїх офлайн-магазинах

15 Липня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Amazon вирішила модернізувати старі-добрі візки у своїх офлайн-магазинах. Вчора ця компанія повідомила, що нею було розроблено Dash Cart – смарт-візки, які дозволять покупцям не стояти в чергах на касі.

Amazon Dash Cart обладнані цілим рядом сенсорів, вагами та камерами, які дозволяють точно визначити, який саме товар покупець кладе у візок. Компанія зазначає, що такі смарт-візки розраховані на «маленький або середній обсяг покупок, і у них можна вмістити два пакети». Якщо продукт розпізнаний коректно, візок подає звуковий сигнал. Якщо ні – спалахує оранжевий індикатор, який показує, що товар треба вийняти та помістити у візок повторно.

Коли покупці завершують робити покупки, вони можуть просто вийти з магазину і Amazon автоматично сформує відповідний чек. Dash Cart також обладнані спереду тачскріном, який дозволяє підключитися до списків покупок голосового асистента Алекси, переглянути товари, що числяться у візку, або ввести код на знижку.

Всі платежі Amazon Dash Cart проводить через рахунок Amazon. Тому на вході до магазину покупець має відсканувати QR-код візка, щоб під’єднати його до свого рахунку.

На відміну від смарт-магазинів типу Amazon Go, в яких повсюди встановлені сенсори, смарт-візки Amazon покладаються виключно на власні вбудовані технології. Це дозволяє їм функціонувати як своєрідний безготівковий магазин на коліщатах. Також це дозволяє запроваджувати їх у будь-яких офлайн-магазинах. Для цього потрібно лише створити спеціальну доріжку для таких візків біля кас.

На межі цифрових та фізичних рішень

Діліп Кумар (Dilip Kumar), віцепрезидент Amazon з питань офлайн-рітейлу, пояснив: «Нашою головною мотивацією була можливість зберегти час споживачів, оскільки досі альтернативними рішеннями було стояння в черзі на експрес-касі чи спроби розібратися з касою самообслуговування».

Оскільки смарт-візки не потребують смарт-магазинів, Amazon може ввести їх багато де і зробити це досить швидко, щоб у такий спосіб згодом заохотити більше покупців скористатися її послугами з доставки продуктів та послугами за підпискою.

Ця ідея є логічним продовженням спроб компанії перенести свій чималий досвід у сфері електронної комерції з цифрового середовища у реальний світ. Роками Amazon шукала способи застосування даних, отриманих за допомогою техніки, що підтримує її голосового асистента Алексу (мікрохвильові печі, годинники тощо), а також розбудовувала свою мережу офлайн-рітейлу (зокрема, придбавши компанію Whole Foods та розвиваючи мережу магазинів Amazon Go). І тепер ці пошуки привели до створення гібридних продуктів, які сполучають в собі цифрові та фізичні рішення.

Джерело

Ще однією альтернативою є біометричні технології, але вони наразі перебувають на стадії розробки.

Теги: інноваціїрітейлтехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

Національна мережа зоомаркетів MasterZoo спільно з креативною агенцією Taktika випустила нову рекламну кампанію, присвячену снам домашніх улюбленців. Особливістю промороликів стало поєднання різних технік: зйомка улюбленців, 3D-моделювання, AI-генерування. Для MasterZoo кожен...

Читати даліDetails

Retail Media: чому бренди переходять на рекламу всередині маркетплейсів?

MRKTNG марафон від MMR зібрав понад 400 учасників у Києві для навчання та обміну досвідом

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.