Amazon вирішила модернізувати старі-добрі візки у своїх офлайн-магазинах. Вчора ця компанія повідомила, що нею було розроблено Dash Cart – смарт-візки, які дозволять покупцям не стояти в чергах на касі.
Amazon Dash Cart обладнані цілим рядом сенсорів, вагами та камерами, які дозволяють точно визначити, який саме товар покупець кладе у візок. Компанія зазначає, що такі смарт-візки розраховані на «маленький або середній обсяг покупок, і у них можна вмістити два пакети». Якщо продукт розпізнаний коректно, візок подає звуковий сигнал. Якщо ні – спалахує оранжевий індикатор, який показує, що товар треба вийняти та помістити у візок повторно.
Коли покупці завершують робити покупки, вони можуть просто вийти з магазину і Amazon автоматично сформує відповідний чек. Dash Cart також обладнані спереду тачскріном, який дозволяє підключитися до списків покупок голосового асистента Алекси, переглянути товари, що числяться у візку, або ввести код на знижку.
Всі платежі Amazon Dash Cart проводить через рахунок Amazon. Тому на вході до магазину покупець має відсканувати QR-код візка, щоб під’єднати його до свого рахунку.
На відміну від смарт-магазинів типу Amazon Go, в яких повсюди встановлені сенсори, смарт-візки Amazon покладаються виключно на власні вбудовані технології. Це дозволяє їм функціонувати як своєрідний безготівковий магазин на коліщатах. Також це дозволяє запроваджувати їх у будь-яких офлайн-магазинах. Для цього потрібно лише створити спеціальну доріжку для таких візків біля кас.
На межі цифрових та фізичних рішень
Діліп Кумар (Dilip Kumar), віцепрезидент Amazon з питань офлайн-рітейлу, пояснив: «Нашою головною мотивацією була можливість зберегти час споживачів, оскільки досі альтернативними рішеннями було стояння в черзі на експрес-касі чи спроби розібратися з касою самообслуговування».
Оскільки смарт-візки не потребують смарт-магазинів, Amazon може ввести їх багато де і зробити це досить швидко, щоб у такий спосіб згодом заохотити більше покупців скористатися її послугами з доставки продуктів та послугами за підпискою.
Ця ідея є логічним продовженням спроб компанії перенести свій чималий досвід у сфері електронної комерції з цифрового середовища у реальний світ. Роками Amazon шукала способи застосування даних, отриманих за допомогою техніки, що підтримує її голосового асистента Алексу (мікрохвильові печі, годинники тощо), а також розбудовувала свою мережу офлайн-рітейлу (зокрема, придбавши компанію Whole Foods та розвиваючи мережу магазинів Amazon Go). І тепер ці пошуки привели до створення гібридних продуктів, які сполучають в собі цифрові та фізичні рішення.
Ще однією альтернативою є біометричні технології, але вони наразі перебувають на стадії розробки.