• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

Компанія Apple створила кумедний мініфільм про віддалену роботу

14 Липня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Компанія Apple створила кумедний мініфільм про віддалену роботу
Share on FacebookShare on Twitter

Відео «The Underdogs», створене для компанії Apple режисером Марком Моллоєм (Mark Molloy) зі студії Smuggler, свого часу стало одним з тих небагатьох 3-хвилинних рекламних роликів, які люди були готові не просто переглянути від початку до кінця, а й насолодитися кожною секундою. І вчора Apple випустила сиквел до цього популярного ролика. Новий кумедний мініфільм про віддалену роботу повертається до колоритної групи персонажів, яка відома нам з першого фільму.

Зараз ця команда невдах, як і дуже багато інших офісних працівників в умовах карантину, працює віддалено. Тепер перед ними постало нове завдання зі зловісною назвою «скринька Пандори». Їх графік роботи став ще напруженішим, ніж минулого разу, бюджет було скорочено, а проблеми з колегами нікуди не щезли і навіть загострилися через вимушено дистанційне спілкування.

Нове відео зберегло всі найкращі аспекти свого попередника (зокрема дивацтва та яскраві й виразні характери персонажів) і водночас додало чимало моментів, добре знайомих всім, кому останнім часом доводилося працювати дистанційно.

Сиквел до ролика «The Underdogs» триває майже 7 хвилин, що дозволяє однозначно класифікувати його як короткометражний фільм, і кожна секунда його варта перегляду:

Цей мініфільм вмістив у себе чи не кожне кліше, пов’язане з роботою вдома: втручання родини, допитливі діти, допитливі батьки, ніяковіння перед вебкамерою і відсутність штанів. Але завдяки дивакуватим персонажам все це сприймається як щось кумедне.

Тонкощі психології споживачів

Мініфільм про віддалену роботу також не забуває повсякчас демонструвати найрізноманітнішу техніку та програмні засоби Apple. Але навіть така неприкрита реклама продукції сприймається цілком нормально, оскільки гумористичний стиль цієї роботи приховує велику частину її рекламного аспекту.

Як і у попередньому фільмі, це відео рекламує добірку продуктів «Apple at Work», а також нагадує про деякі функції, наявні у кожному iPhone та iPad, про які мало хто пам’ятає. Наприклад додаток Measure чи те, що додаток Notes здатен сканувати текст.

Такому бренду як Apple простіше за все було б показати стильних професіоналів, які легко та просто, з чашечкою еспресо в руці, використовують всі технічні та програмні можливості продуктів бренда. Але така картина була б дуже далекою від реальності, згодні?

У справжньому житті більшість з нас не знає й половини тих можливостей, які пропонують нам продукти Apple. Тому успіх цього ролика полягає ще й в тому, що він визнає один простий факт, який більшість маркетологів прагне ігнорувати: люди у більшості своїй завдають собі клопоту дізнатися про ту чи іншу функцію продукту лише тоді, коли у них виникає в цьому нагальна потреба або коли хтось нагадує їм, що таке взагалі можливо.

Джерело

Теги: Видеогуморкреативмаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025
Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.