Час іде невпинно, і карантинні обмеження потроху зменшуються. Час повертатися до нормального життя. Але чи було життя до карантину насправді нормальним? Бренд товарів для контрацепції Durex впевнений: повертатися до минулої «нормальності» не варто.
Новий ролик Durex — це своєрідний маніфест, який вперше був опублікований ще на початку травня. Цей маніфест прямо викриває такі ганебні «норми», як сором жінок, які мають з собою презервативи, чи впертість чоловіків, які їх не мають, тому що їм не подобаються «неповні відчуття». Їм байдуже, що презервативи щоденно рятують мільйони людей від хвороб, що передаються статевим шляхом. Durex стверджує, що нинішня криза є унікальним шансом скинути те, що до цих пір вважалося «нормальним». Ніхто не повинен повертатися до «нормального» стану речей, де насправді ми не захищали себе самих і тих, кого кохали.
Ролик Durex буде просуватися у всьому світі через загальнодоступні та платні телеканали, а також соціальні мережі. Кампанія стартуватиме в Італії та Греції, в найближчі тижні охопить Росію та Великобританію. Подальші регіональні запуски кампанії залежатимуть від зняття карантинних обмежень в окремих країнах.
Ролик розробила і випустила агенція Havas London.
Читайте також:
Рідлі Скотт запрошує всіх долучатися до створення сіквелу «Життя за один день». Для створення документального фільму людям з усіх куточків світу пропонується записати на камеру фрагмент того дня, який вони проживатимуть 25 липня.