• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна М'язи

Чи є креатив після карантину? Робота креативних команд у нових умовах

9 Липня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Чи є креатив після карантину? Робота креативних команд у нових умовах
Share on FacebookShare on Twitter

Креативні директори британської агенції Five by Five Global Раві Біхарі та Енді Манкузо розмірковують про те, чи є креатив після карантину, про плюси та мінуси віддаленої роботи та про те, як агенції можуть використовувати її на свою користь.

Раві Біхарі
Енді Манкузо

Наш креативний дует існує майже 20 років, ми працювали пліч-о пліч у таких агенціях, як Hakuhodo, VCCP, Forever Beta та George & Dragon, а зараз — креативні директори в Five by Five Global.

Коли почався карантин, наше творче та робоче життя кардинально змінилося. Однак робота, виконана Five by Five Global та іншими гравцями галузі за останні кілька місяців, доводить: креативні колективи можуть ефективно працювати вдома. Насправді ми вважаємо, що креатив після карантину є. Адже карантин створив прецедент для кардинальних змін креативної роботи в майбутньому.

Креатив удома — виклики

Як креатори, ми дуже соціальні люди, і активне спілкування — важлива складова нашої роботи. Ми любимо постійно обговорювати наші справи, висловлювати свої погляди та ділитися ідеями. Раніше ми працювали спина до спини, а тому могли в будь-який момент розсістися у кріслах та поговорити один з одним. Зараз ми цього не можемо зробити, і саме до цього обмеження звикнути було найважче. Більшість колег-рекламістів визнає, що однією з найкращих частин творчого процесу є обговорення свіжого брифу, стрімкий пінг-понг та карколомні злети фантазії на тему «а що, якщо?». Коли креативна спонтанність втрачається, це дійсно важко.

Потім виникають побутові відволікання. Робота з дому стала викликом для цілих груп колишніх щасливих мешканців офісу. Вашим дітям просто байдуже, що ви знаходитесь на важливій Zoom-зустрічі. Всі ми, мабуть, бачили солідного СЕО, який намагався провести конференцію з дитиною, яка вередує на плечах.

Смішно, але не дуже. Тому що відсутність розмежування між життям і роботою може сильно напружувати. Ти намагаєшся, з одного боку, все-таки залишатися професіоналом і виконувати свою роботу якнайкраще, але в той же час тебе не оминають такі речі, як приготування обіду та допомога дітям, які теж навчаються вдома. Це розпорошення, треба визнати, далеко не завжди сприяє креативному процесу.

Креатив удома — переваги

Раніше ми вдвох полюбляли довгі прогулянки по Сохо та обмін ідеями за філіжанкою кави у вуличній кав’ярні. Сьогодні цей процес вже не є варіантом. Однак ми швидко навчилися адаптуватися до світу FaceTime, Zoom та Google Hangouts.

Щоб постійно залишатися на зв’язку, ми використовуємо Mural — візуальний додаток для спільної роботи, який дозволяє людям фіксувати нотатки та ділитися ідеями. Таким чином, ми постійно взаємодіємо — насправді навіть більше, ніж раніше.

Ми також працюємо набагато швидше, тому що зникло декілька факторів, які помітно уповільнювали процес. Так, зазвичай ми потребували декількох днів, щоб вивчити та обговорити інформацію за брифом. Зараз ми робимо це набагато швидше.

Нові умови вимагають від нас бути гнучкішіми. Наприклад, ми працюємо над серією постерів. За умов карантину такі неодмінні раніше частини процесу, як кастинг, виробничі наради, виїзд для вибору локації та колективний відбір знімків, сьогодні просто відпадають.

Ми, звичайно, ніколи не уявляли, що нам вдасться зробити більшість, якщо не всі ці речі, за допомогою Zoom. Але це, виявляється, цілком можливо, як показали деякі чудові роботи інших агентств. Більше зібраності, більше зосередженості на роботі, більше дисципліни та таймінгу. І трохи розуміння нових умов та вимушених обмежень з боку клієнтів. На щастя, у наших клієнтів таке розуміння є.

Думка, що віддалена робота руйнує співпрацю, не відповідає дійсності — принаймні, для нас. За нашим досвідом, працюючи в офісі, ви не завжди маєте змогу спілкуватися з усією командою агентства в цілому. Завжди хтось перебуває на зйомках, на зустрічі у клієнта або просто вийшов каву попити. Зараз у нас на одній конференції присутні одночасно до 40-50-ти людей, що справді надало агентству такої згуртованості, якої ми, можливо, раніше не мали.

Карантин також став чудовою нагодою стати ближче до наших клієнтів, як би парадоксально це не звучало. Раніше ми, бувало, обстрілювали клієнтів електронними листами та цілими днями чекали на відповідь. Зараз у разі потреби ми негайно переходимо до відеокімнат. Це дозволило зміцнити стосунки між креаторами та клієнтами. А наші клієнти, зі свого боку, набагато тісніше включилися до креативного процесу. Всі ми зараз в одному човні, тому співпереживання та розуміння стало помітно більше.

Мабуть, найбільшу зміну можна побачити у співпраці з агенціями нашої мережі в інших країнах. Ми і раніше завжди мали змогу співпрацювати з різними офісами в різний час, але сьогодні ми робимо це набагато швидше й ефективніше. Це — комунікація, яка в реальності не припиняється ні на мить, а новий стиль і ритм, безумовно, зміцнив наші стосунки з «сестринськими» агенціями.

Чи є креатив після карантину? Робота креативних команд у нових умовах

Креатив після карантину: де і як?

Тож як все ж-таки нова ситуація вплине на роботу галузі у майбутньому? Перехідний період буде досить дивним, це точно. Деякі люди не бачили живої душі протягом тижнів, і, можливо, нам усім доведеться знову навчитися звикати один до одного.

Карантин, без сумніву, продемонстрував, що нам усім не потрібно бути під одним дахом, щоб робити велику роботу. Ми вважаємо, що відтепер ми можемо практично працювати в різних місцях набагато більше, ніж раніше, і це піде справі лише на користь.

У більшості креативних агентств сьогодні вже існує політика щодо того, скільки днів можна працювати вдома. Звичайно, ніхто не перекреслює реальне життя та існування креаторів серед живих людей, але в той же час ми ніколи не уявляли, скільки можна зробити віддалено.

Ми також думаємо, що креатори мають виявити більше розуміння до своїх домашніх зобов’язань. У всякому випадку, в агенції Five By Five ми спостерігаємо цю тенденцію. Люди ефективніше працюють, швидше доробляють свою роботу і можуть присвятити себе родині. Якщо раніше прохання дружини піти з наради трохи раніше, можливо, викликало похмуру реакцію, то тепер ми бачимо, що люди починають більш розслаблено ставитися до балансу роботи та особистого життя.

Багато людей з радістю проводять більше часу зі своїми родинами. Однак ми також знаємо, що деякі люди втомилися дивитися на одні й ті ж чотири стіни протягом багатьох тижнів і не можуть дочекатися повернення в офіс.

Що ми знаємо напевно, це те, що нам точно не потрібно більше п’яти днів проводити в офісі. І що найважливіше — агенції вже активно працюють над новою офісною культурою. Зрештою, найголовніша цінність в кожній агенції — це люди. І ми прагнемо, щоб у наших людей збереглося відчуття безпеки та захищеності, яке їм потрібно, для ефективної креативної роботи.

Джерело


Впевнені, вам цікаво дізнатись не тільки про те, чи є креатив після карантину, а й взагалі про те, як змінився і зміниться стиль роботи представників креативних індустрій загалом та рекламної галузі зокрема після коронавірусної кризи.

Теги: історіїкарантинкоронавірускреативреклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

Дві українські команди створили новий бренд для азербайджанського ринку. Courir — французька франшиза, яка декілька років працювала на ринку Кавказу, але зараз завершує свою співпрацю. Власники в Азербайджані вирішили продовжити...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.