Що потрібно для створення реклами, яку будуть не скіпати, а шерити? Лише три неЧарівні пігулки: Технологія, Креатив та Комунікація! Команда Dentsu Aegis Network Ukraine знає, як працювати з цими «інструментами» і цього літа готова ділитися знаннями! З 10 по 14 серпня пройде освітній онлайн-інтенсив The Big Ads Theory.
В ході онлайн-інтенсиву більше 30 спікерів проведуть 25 лекцій за трьома основними напрямками в рекламі: Technology, Creativity та Communication, а також поділяться реальними кейсами з власного досвіду.
На проєкті чекають студентів та випускників ВНЗ, які цікавляться рекламою та медіа! Після завершення online class учасники отримають:
- Базові знання в усіх напрямках рекламної сфери.
- Чітке розуміння шляхів свого кар’єрного та професійного розвитку в рекламі.
- Онлайн нетворкінг з провідними спеціалістами ринку.
- Доступ до внутрішньої навчальної онлайн-платформи з базою знань про медіа та рекламу.
Найактивніші студенти The Big Ads Theory матимуть можливість пройти The Big Interview Gym з рекрутерами одразу після завершення проєкту, який включає tip-off від HR спеціаліста щодо CV та проведення інтерв’ю-тренування на певну позицію; а також отримають приємні подарунки від Dentsu Aegis Network Ukraine.
Кількість місць на проєкті обмежена! Тому не зволікайте, а реєструйтеся за посиланням.
Також нагадуємо, що 11 липня онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR збере представників бізнесів, креативних організацій та державних інститутів, щоб поділитись досвідом кризового менеджменту, бізнес-перетворень та налагодження роботи в умовах, коли рідкісними стали не чорні, а білі лебеді.