• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Новини

У 2020-му англійську найчастіше вчили Ганна з Олександром у середу ввечері: дослідження EnglishDom

31 Грудня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
У 2020-му англійську найчастіше вчили Ганна з Олександром у середу ввечері: дослідження EnglishDom
Share on FacebookShare on Twitter

За статистикою онлайн-школи EnglishDom, українці, які вивчали англійську в 2020 році, у середньому займалися 16 годин на місяць. З них 7 годин припадає на уроки, і ще 9 годин — на самостійне виконання домашніх завдань.

Найактивніше освоювали англійську студенти у віці від 25 до 34 років — 40%. Трохи менше молодь від 18 до 24 років — 30%, удвічі менше люди з 35 до 44 років — 15%.

Жінки вчили англійську майже вдвічі більше, ніж чоловіки — 65% проти 35%. Найпопулярніше жіноче ім’я серед студентів — Ганна, серед чоловіків — Олександр.

«Останніми роками пік активності студентів у навчанні був у жовтні, листопаді. Але цього року він збігся з впровадженням карантину — у квітні ми зафіксували сплеск активності студентів удвічі, — розповідає співзасновник та керівник онлайн-школи EnglishDom Максим Сундалов. — Абсолютною рекордсменкою з англійської стала 26-ти річна харків’янка. У 2020 році вона відвідала 628 онлайн-занять на нашій цифровій платформі, це по 1,7 уроку щодня без вихідних. 2020 рік додав чимало турбот, але водночас навчив нас розвиватися по-новому».

За статистикою, 60% уроків українці проходили в будні, 40% — на вихідних. Найпопулярніший день для занять — середа, а час — з 19:00 до 21:00 в будні та з 12:00 до 13:00 на вихідних.

У 2020 році українці в п’ять разів частіше обирали викладачем жінку, ніж чоловіка. Водночас 52% бажали, щоби викладачка чи викладач були молодше 30 років, 39% віддали перевагу вікові від 30 до 40 років, та лише 9% обирали вік понад 40 років. За характером викладача: 54% студентів обирали «активного», 46% — «спокійного». У парі «строгий чи лояльний» також невелика перевага в «лояльного» — 53%. Цікаво, що між «веселим» та «серйозним» викладачем рідше обирають фанового — 38% проти 62%.

У 2020-му англійську найчастіше вчили Ганна з Олександром у середу ввечері: дослідження EnglishDom

Найчастіше англійську онлайн вчили: IT-фахівці — 28%, представники інших креативних індустрій та бізнесу — 23%, працівники сфери обслуговування — 7%, освітяни та держслужбовці — 5%.

Нагадаємо, за підсумками 2020 року Україна піднялася у світовому рейтингу володіння англійською мовою EF EPI на п’ять сходинок, з 49-го на 44-е місце, та перейшла з групи країн низького рівня до групи середнього рівня.


А ми нагадуємо, що триває набір на два онлайн-курси від Projector.Humanitarium — «Історія реклами» та «Історія українського дизайну». А до 11 січня 2021 року триває реєстрація на відбір до Genesis Media School — безкоштовний авторський курс Genesis про роботу медіа.

Теги: навчанняонлайносвітаринки та дослідження

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025

29 та 30 травня в Києві відбудуться заходи Ukrainian Creative Stories 2025. Два дні глибокого занурення в рекламний креатив, брендинг, дизайн і технології, сучасні тенденції і виклики рекламної індустрії. Власним...

Читати даліDetails

TikTok, що об’єднав три аудиторії: як запускався акаунт соціального освітнього проєкту «Навчай для України»

Як знайти роботу мрії: на CASES вийшов безоплатний курс за участі N-iX, MacPaw та Netpeak Group

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.