З NON STOP Evolution історія виходить на новий виток, де природа та людина врешті досягають взаємної злагоди. 1 липня інноваційний, повністю натуральний енергетичний напій запустив рекламну кампанію, що охопить провідні телевізійні канали країни, простори інтернету та зовнішні рекламні носії найбільших українських міст, закликаючи споживачів відкрити для себе по-справжньому здорове джерело енергії, життєствердну красу та силу самої природи.
«NON STOP Evo — цілковито новий продукт для українського ринку, концепт первинної чистоти якого та натуральний склад дають велике поле для роздумів про інший, більш прискорений шлях досягнення гармонії. Для уникнення тривалого етапу “спроб і помилок” бракувало лише ключового елемента – конструктивної енергії NON STOP Evo. Тож нашою першою рекламною кампанією ми хочемо підкреслити, що повернення до лона природи з нашими новітніми науковими знаннями про неї та пошаною до її універсальних законів — це і є найвищий ступінь еволюції», — наголосив Борис Ткачов, директор зі стратегії та досліджень Групи Компаній «Нові Продукти».
В рамках рекламної кампанії «Еволюцію не спинити» було створено іміджевий відеоролик нового напою. Ролик присвячений біблійній версії розвитку людства крізь призму індустріальної естетики сучасності. За яскравою формою, в якій глядач стежить за пристрастю закоханої пари, сюжет непримітно піднімає безліч слушних питань. А що, якщо Едем — не рай? А що, якщо кохання — не гріх? А що, якщо є дещо жаданіше за заборонений плід? NON STOP Evo пропонує альтернативний шлях розвитку історії, де укус спокуси — лише цілющий, а пекельного змія раз і назавжди переможено енергією людських почуттів, благословенних самою природою…
Саме таку інтерпретацію отримала концепція NON STOP Evo від авторів сценарію — креативного агентства Tabasco. Творцем рекламного ролика виступив Леонід Колосовський — відомий український режисер та кліпмейкер, над відео працювала продакшн-студія Rocket Juice Film. Нова відеоробота транслюватиметься до кінця літа на таких загальнонаціональних телеканалах, як «Новий канал», ICTV, М1, М2, К1, Zoom, «Мега», НЛО-ТВ, «24 канал».
«Ми ставили перед собою непросте завдання — зробити власну версію історії Адама та Єви, натхненну роботами Девіда Лашапеля. Ми раді, що з нами був такий талановитий режисер, як Льоня Колосовський, адже у нього завжди безліч ідей та невгамовна пристрасть до творчого процесу. Ми також швидко порозумілися з креативним директором ГК “Нові Продукти” Сашею Стрижельчиком, який не лише привніс до проєкту своє неординарне бачення, але й знайшов дуже фактурну та харизматичну головну героїню, нашу Єву», — прокоментував результат творчої співпраці Олександр Смірнов, креативний директор та партнер агентства Tabasco.
Стартує нова комунікаційна кампанія Borjomi, присвячена 130-річчю бренду.