8 місяців нон-стоп роботи, 8 брифів від креативних директорів з різних країн світу, 177 балів, 2 золота, 4 срібла, 1 бронза, 3 шортлісти — і все це на двох. Креативна пара з агенства banda — копірайтер Роман Гурбанов та арт-директор Ілля Почкун — стали переможцями міжнародного конкурсу Young Glory.
Якщо коротко, то Young Glory — це міжнародний конкурс для креативників віком до 30-ти років. Він триває аж 8 місяців і оцінює витривалість та систематичний результат учасників. Тобто ти маєш не один раз зробити роботу і виграти, а з раунду в раунд перемагати й набирати бали. Це як футбольний чемпіонат або тур-де-франс, тільки для креативників.
«Нас вісім разів брифували креативні директори з усього світу. Кілька раундів підряд ми змагалися з данською командою за перемогу. Вони молодці, два останні раунди брали золото. Але ми в останньому раунді взяли срібло, бронзу та шортліст, тому відірвалися від них більше, ніж на 40 очок. У підсумку ми з Іллею набрали 177 балів», — розповідає про перебіг конкурсу Роман.
“Перемога в Young Glory — показник того, що ти можеш регулярно видавати велику кількість сильних ідей. Тут зводиться до мінімуму фактор везіння, адже це більше про витривалість, скіли та психологічну стійкість. Тому коли 8 місяців фігачиш кожні вихідні, то на 6-му раунді вже починає заважати накопичена втома», — додає Ілля.
Усі роботи Роми та Іллі можна подивитися тут.
2020 Global Effie Index: Banda — найефективніше незалежне рекламне агентство світу.
Читайте також: Віктор Синьков, копірайтер R Agency та засновник Київського Креативного Клубу, розповів про те, як власноруч втілив у життя проєкт з «Укрзалізницею» та які висновки зробив на основі цього досвіду.