• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

2 Липня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка
Share on FacebookShare on Twitter

Креативна агенція vandog agency здійснила ребрендинг Національного ботанічного саду імені Миколи Гришка (тепер вже ботсаду ім. Гришка). В основу нової комунікаційної стратегії покладено меседжі: Ботсад — це екопростір. Ботсад — місце, де можна відпочити від шуму міста і приєднатися до ековідповідальної спільноти.

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Ірина Метньова, партнерка та креативна директорка vandog agency розповідає про передумови розробки креативного рішення на pro bono умовах: «Першочергово ми поставили собі питання: а що таке Ботсад для людей? Яку роль відіграє це місце в щоденному житті киян. І ми зрозуміли, що туди йдуть, щоб зустрітись бодай на годину з природою в компанії друзів, коханих, дітей або наодинці. Це місце, яке любиш і завжди радий відвідати протягом життя. Але чи відповідає це місце взаємністю? Чи таке воно дружнє й привітне? “Не ходити по газонах” та інший малоприємний наратив – залишок пострадянської культури, в якій людина почувала себе незатишно. Ми захотіли це змінити. І нам страшенно закортіло зробити ботсад таким крутим, яким ми його бачимо і для решти киян, — місцем, в яке їм хотітиметься приходити. Власний екопростір для кожної людини. Так ми вирішили, що зробимо для ботсаду те, що вміємо найкраще — нове обличчя, новий голос та інтонацію, тобто розробили брендинг та комунікацію».

За різноманітністю колекцій живих рослин, масштабами території, рівнем наукових досліджень ботсад ім. Гришка займає одне з провідних місць у світі. Окрім наукової та селекційної діяльності, паркознавства, ботсад докладає багато зусиль до розбудови зелених насаджень міста, до покращення стану ґрунтів, має наукові розробки у галузі біоенергетики. Тож твердження, що ботсад — цеекодружня спільнота, яка виступає за збереження природи, — факт, що підкріплено його 85-річною діяльністю.

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Аріна Луковина, партнерка та арт-директорка vandog agency коментує: «Оскільки ботсад — найекологічніше місце в Києві, а в Україні екотренд поки лише набирає оберти, ми зрозуміли, що це той напрямок у якому майбутньому бренду ботсаду і потрібно рухатись. Тому ми сформулювали big idea так:  Новий ботсад — це твій екопростір». 

Першим етапом ребрендингу стало нове позиціювання, ім’я та айдентика. Як то кажуть, як корабель назвеш, так він і попливе. Тому vandog agency запропонували зробити ботсад простим, відкритим та дружнім місцем для киян і спростити його довгу та громіздку назву. Для того, щоб ботанічний сад став таким як його кличуть між собою кияни — ботсад ім. Гришка. 

В пошуках органічної для ботсаду форми для знаку агенція звернулась до природи та відшукали найгармонійнішу фігуру — п’ятикутник. 

«П’ятикутна будова зустрічається у незліченної кількості рослин та квітів, і ми помітили, що конструкція куполу головної оранжереї ботсаду також побудована на основі п’ятикутника. Тому зрозуміли що це саме те що потрібно. Знак ми будували за тим самим природним принципом. Ми хотіли, щоб візуальна комунікація ботсаду була простою, яскравою та оптимістичною, тому обрали відкриту кольорову палітру, яка транслюватиме енергетику нового ботсаду»,  — наголошує Аріна Луковина.

«Також ми створили бренд-героїв із визначних особистостей ботсаду ім. Гришка: Микола Холодний, Володимир Липський, та сам Микола Гришко. Ми додали і Олександра Фоміна, який би виступав опонентом у батлах з Гришком. Вони осучасняться та надаватимуть поради для екологічного стилю життя відвідувачам, киянам та гостям столиці», — додає Ірина Метньова.

Ботсад ім. Гришка прагне стати головним майданчиком екоактивностей Києва. І найголовніше — організація стає прикладом та осередком ековідповідальної спільноти. У своїх соцмережах ботсад ділитиметься і власними кроками впровадження екологічних ініціатив: установка контейнерів для сортування сміття, перехід до енергоощадного освітлення, утилізація опалого листя, заборона використання одноразового посуду на території ботсаду.

Важливі ініціативи та екологічну позицію необхідно комунікувати громадськості. Тож ребрендинг став невід’ємною частиною розвитку ботсаду.

Наталія Заіменко, директорка ботсаду ім. Гришка коментує причини ребрендингу: «Ми усвідомили, що перед нами стоїть декілька нагальних питань: для втілення подальших задумів та розробок ботсаду необхідно фінансування та підтримка від держави та меценатів. Залучити їх не вдається оскільки, зізнаюсь, не вміємо цікаво й доступно розповісти про себе. 

Саме тому ми ініціювали ребрендинг ботсаду і покладаємо великі надії на нову комунікаційну стратегію, розроблену для нас vandog agency. Вийшло яскраво, зрозуміло і сучасно! Впевнені, що із новим позиціюванням ботсад залучатиме і нових відвідувачів, і меценатів».

Окрім комунікаційної стратегії та брендингу, vandog agency розробила ще й дизайн еко-мерчу, продаж якого стане додатковим джерелом доходу ботсаду ім. Гришка.

Якщо ви маєте можливість фінансово допомогти ботсаду ім. Гришка, пропонуємо внести благодійний внесок на сайті установи або ж безпосередньо зв’язатися із керівництвом ботсаду. 

Це саме той випадок, коли підтримуючи ми інвестуємо у майбутнє.

Детальніше про ребрендинг — тут.


Читайте також:

Стратегія після ребрендингу, як на це вплинула криза і як не боятися кризи — в інтерв’ю з CEO MAKE SENSE Кирилом Терещенко.

Максим Лесняк, засновник і креативний директор Dozen Agency, про усвідомлений ребрендинг і редизайн упаковки під час кризи.

Теги: Vandogбрендингдизайнребрендинг

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

Дві українські команди створили новий бренд для азербайджанського ринку. Courir — французька франшиза, яка декілька років працювала на ринку Кавказу, але зараз завершує свою співпрацю. Власники в Азербайджані вирішили продовжити...

Читати даліDetails

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Вміст недоступний

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.