Міжнародний фестиваль креативності Cannes Lions в опублікованому сьогодні звіті Lions Creativity Report of the Decade визнав BBDO Worldwide креативною мережею десятиліття.
The Lions Creativity Report of the Decade — перший подібний звіт в історії Cannes Lions, який оцінює креативні здобутки агенцій за останні 10 років. У звіті відзначаються кампанії, які знову і знову змінювали і диктували правила гри на ринку реклами.
За останнє десятиліття BBDO Worldwide зібрало понад 16 Grand Prix, 4 Creative Effectiveness Lions, 3 Titanium Lions, 150 Golden Lions, 4 Glass Lions, 281 Silver Lions та 471 Bronze Lions. За всю історію Cannes Lions BBDO Worldwide було рекордні сім разів названо Network of the Year — більше, ніж будь-яку іншу креативну мережу.
Також бразильський офіс AlmapBBDO був названий Глобальною агенцією десятиліття та Агенцією №1 десятиліття в Латиноамериканському регіоні.
BBDO New York посіло третє місце у світі та друге у Північній Америці; британське AMVBBDO посіло восьме місце у світі та друге в Європі. Новозеландський офіс Colenso BBDO посів десяте місце у світі та перше в Тихоокеанському регіоні.
Два інших офіси BBDO увійшли в топ-10 у Тихоокеанському регіоні: Clemenger BBDO Melbourne — друге та Clemenger BBDO Wellington — десяте. Крім того, ще дві агенції мережі увійшли в топ-10 в регіоні Близький Схід та Африка: шосте — Impact BBDO Dubai та сьоме — BBDO Johannesburg.
«Ми розробили мережу BBDO як “глобальний бутік“, — сказав Девід Любарс, Chief Creative Officer BBDO Worldwide. — Іншими словами, ми створили її швидкою, інноваційною, готовою до співпраці, суперкреативною і здатною довести це в світовому масштабі. Це визнання з боку Cannes Lions є прекрасним підтвердженням наших досягнень».
Очільники журі категорій Creative Business Transformation, Titanium Lions, Creative Effectiveness, Outdoor Lions на Фестивалі в Каннах в 2021 році розповідають про особливості кожної з категорії та наводять приклади кампаній, які могли б у нії перемогти.