Маска-гра SportFromHome посіла перше місце у рейтингу «Топ-5 діджитал-кампаній червня» міжнародного рекламного видання AdForum. Маску креативне агентство TABASCO, FFFACE та чемпіон світу із джіу-джитсу Іван Настенко розробили для Міністерства охорони здоров’я та Червоного Хреста України.
«Приємно, коли на наші роботи звертають увагу провідні світові ЗМІ. Але ще приємніше робити корисні речі — такі, як ця маска», — коментує партнер та креативний директор TABASCO Олександр Смірнов.
SportFromHome створили, щоб заохотити українців робити корисні перерви, не виходячи із Insta-stories: вправи зміцнюють та розвивають мобільність м’язів шиї. Маску можна завантажити у Instagram-акаунті @coronainfoua або за прямим посиланням: https://www.instagram.com/ar/565063494393881/.
Детальніше про маску ми писали раніше.