• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес

Тренди е-commerce: дослідження від Factum Group Ukraine та OLX

18 Червня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Тренди е-commerce: дослідження від Factum Group Ukraine та OLX
Share on FacebookShare on Twitter

Найбільше цієї весни купували одяг, комп’ютери та телефони, в той час як продавали дорослий і дитячий одяг та автозапчастини. 44% купують в інтернеті як нові, так і вживані товари. Продають найчастіше, використовуючи ноутбуки та ПК, мобільний додаток на третьому місці. Чим сьогодні живуть покупці та продавці ринку е-commerce — у дослідженні від Factum Group Ukraine* та OLX.

Навесні 2020 можливість здійснювати купівлі не виходячи з дому стала ключовою для багатьох. При цьому виграли як покупці, так і продавці. Для бізнесів і приватників важливу роль зіграли онлайн-майданчики, для одних ставши єдиною можливістю продовжувати свій бізнес в умовах карантину, для інших — джерелом додаткового доходу. Підйом на ринку онлайн-торгівлі підтверджують і дані OLX: кількість активних користувачів платформи з березня по травень зросла на 6%.

Онлайн-покупець: звички й уподобання

За даними опитування Factum Group Ukraine, новим товарам надають перевагу 54% респондентів, 44% — купують як нові, так і вживані. Тільки вживані вибирають усього 2%. Навесні найпопулярнішими товарами, за даними OLX, виявилися одяг і взуття — їх придбали понад 116 тис. разів. На другому місці — комп’ютери — 59,5 тис. доставок, не відстають і телефони — 52 тис. Потрібним виявилося спорядження для спорту та відпочинку — 47,5 тис. купівель. Закривають топ-5 автозапчастини — 34,9 тис.

Для замовлення товарів у мережі використовують у середньому 2 пристрої, при цьому 58% покупців комбінують стаціонарні та мобільні. Найчастіше використовують мобільний додаток у смартфоні — у 62% випадків. Не встановлювати додаткові програми, а купувати через браузер телефону подобається 49% респондентів. Приблизно стільки ж купують товари за допомогою ноутбука — 48%.

Відсутність прив’язки до місця знаходження магазину дозволяє здійснювати купівлі буквально звідусіль — так, 17% респондентів роблять це в транспорті, 43% — на роботі. При цьому майже всім опитаним (94%) зручно купувати онлайн удома. Обмежень за часом теж немає, тому респонденти загалом (92%) купують товари як у будні, так і у вихідні. Якщо ж виділити найбільш шопінгові дні тижня, на першому місці, за даними OLX, виявиться середа (16% купівель), трохи менше припадає на вівторок і понеділок. Найменше товарів залишають продавців у неділю — 12%.

Онлайн-продавець: спеціалізація та комунікація з клієнтами

Інтернет-продавці в середньому спеціалізуються на одній категорії товарів. Навесні цього року, за даними OLX, бізнес-користувачі найчастіше продавали одяг і взуття — 1,8 млн оголошень, дитячий одяг — 1,1 млн, і автозапчастини — 577,7 тис. Дитяче взуття також серед найпопулярніших речей для торгівлі — 486,1 тис. пропозицій за 3 місяці. На п’ятому місці опинилися товари з категорії антикваріату та колекцій — їх виставляли на продаж 373,6 тис. разів.

Для публікації оголошень продавці, за даними опитування, частіше використовують стаціонарні, ніж мобільні пристрої — 45% проти 15%, ще 40% їх комбінують. Більше ніж половина респондентів (58%) користується ноутбуком, 52% — персональним комп’ютером. Мобільний додаток у смартфоні у продавців, на відміну від покупців, лише на третьому місці — 47%.

Найчастіше замовлення отримують телефоном, переважно його ж вважають основним каналом спілкування. На другому місці — форма оформлення замовлення на сайті. Якщо говорити конкретно про OLX, то зручність розміщення оголошень та комунікації з покупцем бізнес-продавці оцінюють високо — 93% та 89% відповідно. Задоволені також швидкістю продажів на сайті — 89%.

Тренди е-commerce: 17% покупців замовляють товари в транспорті, а половина продавців публікує оголошення з ПК
Тренди е-commerce у дослідженні від Factum Group Ukraine* та OLX.

*Методологія дослідження:
— Репрезентативне онлайн опитування покупців і продавців, які зробили купівлю або продаж в
інтернеті за останні 6 місяців, у віці 20-45 років, у містах з населенням 50 тис. і більше. Вибірка: 400
інтерв’ю
— CATI-опитування бізнес-продавців товарної категорії. Вибірка: 200 інтерв’ю

Фото в заголовку: https://unsplash.com/


Нагадаємо: всі, хто працює в е-commerce, ще можуть встигнути на онлайн-лекцію «Дизайн&SMM. Як виділити свій бренд у соцмережах». Тому що між успіхом в соцмережах та зростанням продажів — прямий зв’язок.

Нова реальність і ключові тренди ритейлу в період після COVID-19 — звіт KPMG.

Теги: діджитале-commerceинтернетринки та дослідженнятренды

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

Освіта як основа національної стійкості: в Україні стартує партнерська ініціатива MSAgency Club

17 Липня, 2025
Інсайти

Для тих хто готується до Effie Awards Ukraine 2025 – Effie Workshop

22 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.