«Три Ведмеді» та Fedoriv Agency зняли ролик про доглядачів маяків, що тужать за живим спілкуванням
Три Ведмеді — краще, ніж один. А два ролики — ще краще, ніж один. Тож «Три Ведмеді» презентують другий карантинний ролик із серії комунікації, що розробили у Fedoriv Agency.
Сюжет відбувається посеред відкритого океану, а головні герої — доглядачі маяків, що тужать за простим людським спілкуванням, поки самотньо несуть свою службу. Просто як усі ми на карантині.
Добре, що тепер уже можна бути поруч — хоч і на безпечній відстані. І що можна разом поїсти морозива. Звісно, «Три Ведмеді» .
Окрім відео, у Fedoriv Agency створили для бренду нову стратегію, позиціювання та розробили нову айдентику.
Відео — FAMILY PRODUCTION, ідея — Fedoriv Agency.
У першому ролику із серії Fedoriv Agency та «Три Ведмеді» порівняли самоізоляцію з тюрмою.