• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Ігрові приставки та кухонна техніка — які пристрої стали частіше купувати українці у 2020-му

28 Грудня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Ігрові приставки та кухонна техніка — які пристрої стали частіше купувати українці у 2020-му
Share on FacebookShare on Twitter

Лідерами за ростом популярності стали ігрові приставки — їх стали купувати більш ніж удвічі частіше, якщо порівнювати з минулим роком. Найбільший попит мали ноутбуки, а серед смартфонів та планшетів найчастіше продавали Apple. Детальніше про те, які пристрої вибирали українці цього року, дізнавалися аналітики OLX.

Карантинні реалії змусили нас глибше задуматися про те, як проводити час вдома. Ігри, кулінарія чи побут — кожен обирав собі заняття до смаку. Нові обставини вплинули на те, як змінився інтерес українців до девайсів.

Вибухове зростання популярності — у приставок та товарів для дому

Аналітика OLX показала, що українці на карантині почали більше грати у відеоігри, адже у 2020 році ігрові приставки стали більш популярними. Якщо у 2019 році (з грудня по листопад) українці придбали майже 7,7 тис. консолей, то у 2020 — більш ніж у два рази, а саме 15,8 тис. одиниць.

Через локдаун українці більше часу проводили вдома, тому техніку для дому теж стали обирати на 93% більше у порівнянні з минулим роком. Її купували з OLX Доставка майже вдвічі частіше, ніж у 2019 (28 тис. доставок в порівнянні із 14,5 тис.).

Банановий хліб, корейська далгона-кава та «хлібні жаби» були кулінарними трендами 2020-го. Можливо, саме для приготування цих шедеврів українці стали купувати техніку для кухні майже вдвічі частіше (35,4 тис. покупок проти 18,8 тис. роком раніше).

Ділові зустрічі, навчання та навіть вечірки — цього року усе перекочувало в онлайн. В умовах такої «міграції» передбачувано зросла й актуальність аудіотехніки — навушників та мікрофонів, адже у 2020 їх почали купувати майже вдвічі частіше (79,2 тис. покупок замість 43,8 тис. у 2019).

Потужні стаціонарні комп’ютери цього року перегнали за популярністю ноутбуки. Українці були готові пожертвувати мобільністю техніки заради її характеристик, адже комп’ютери та комплектуючі купували на 75% частіше, ніж минулого року (217 тис. покупок з OLX Доставка і 124 тис. у 2019).

Які саме девайси шукали та пропонували найчастіше?

В розділі «Електроніка» українці найчастіше шукали:

  • «ноутбук» — понад 1 млн запитів
  • «iphone x» — 621 тис. запитів
  • «iphone 7» — 541 тис. запитів
  • «airpods» — 513 тис. запитів
  • «xiaomi» — 441 тис. запитів.

Серед ноутбуків в оголошеннях найчастіше зустрічалася техніка брендів Asus (46,8 тис. оголошень), HP (45,9 тис.) та Lenovo (46 тис.). А от серед планшетних комп’ютерів частіше продавали Apple (33,6 тис.) та Samsung (20,5 тис.).

З-поміж смартфонів пропозиція є відповідною до попиту. Лідерами за кількістю оголошень стали телефони від Apple (427 тис. оголошень). Наступні за кількістю пропозицій — Samsung (187 тис.) і Xiaomi (163 тис.). Серед приставок найчастіше траплялися Sony PlayStation (54,8 тис.) та Xbox (20,2 тис.).  

У розділі «Товари для кухні» продавці здебільшого пропонували газові плити (13,9 тис. оголошень), морозильні камери (9,8 тис.) та мікрохвильовки (9 тис.). А от серед товарів для дому беззаперечними лідерами з кількості пропозицій стали пральні машини — продавці розмістили аж 128 тис. оголошень. Окрім них, популярними були також і швейні машинки — 23,7 тис. пропозицій.

Ігрові приставки та кухонна техніка — які пристрої стали частіше купувати українці у 2020-му

За даними аналітичної служби OLX, грудень 2019 — листопад 2020

Фото в заголовку: Igor Karimov / Unsplash


А нещодавне дослідження Mastercard показало, що дві третини українців вибирають «усвідомлені» новорічні подарунки.

Теги: OLXелектронна комерціяонлайнринки та дослідження

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Як Лабораторія Онлайн Бізнесу 2024 підтримує підприємців та економіку України. Деталі наймасштабнішої бізнес-події осені
Бізнес та Інновації

Як Лабораторія Онлайн Бізнесу 2024 підтримує підприємців та економіку України. Деталі наймасштабнішої бізнес-події осені

20 Вересня, 2024

Онлайн. Безкоштовно. Благодійно. Саме під такими гаслами проходить Лабораторія Онлайн Бізнесу 2024 (ЛОБ24), яку організовує платформа Genius.Space вже 27-28-29 вересня. ЛОБ має багаторічний досвід організації успішних офлайн-заходів, які стали платформою для розвитку...

Читати даліDetails

16-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2022 рік

Що купують українці під час війни — дослідження

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.