До 16 червня триває реєстрація на конкурс Young Lions Marketers Competition Ukraine 2020 (YMC). Збільшується кількість команд, які за 24 години розроблятимуть стратегії для партнерів конкурсу UCBI II (Проект «Зміцнення громадської довіри» Агентства США з міжнародного розвитку USAID) та Всеукраїнського молодіжного центру. Тим часом вже сформовано експертне журі, яке обере команду, яка представлятиме Україну на міжнародному етапі конкурсу під час під час Cannes Lions 2021.
Костянтин Кузнєцов, офіційний представник фестивалю Canne Lions в Україні, голова правління CIAU коментує: «Роботи учасників першого в Україні конкурсу Young Lions Marketers Competition оцінюватимуть виключно представники українського сегменту маркетингових комунікацій. Ми як організатори неодноразово наголошували, що для YMC розроблені командами рішення важливіші за сам факт конкурентності, притаманної конкурсам. Відповідно, для того, щоб оцінити релевантність розроблених стратегій до завдань брифу, ми запросили професіоналів, які чудово орієнтуються в локальному ринку та відчувають ментальність українців. Впевнені, що досвід журі із втіленням маркетингових та комунікаційних стратегій допоможе відчути потенціал команд та обрати найвдаліше рішення.
Ми пишаємося тим, що до YMC долучилися відомі професіонали, і впевнені, що командам буде корисно почути їхній відгук на запропоновані стратегії».
Отже, презентуємо склад журі, різноманітний професійний досвід яких допоможе сформувати шортлист команд, а згодом і вибрати команду-переможця конкурсу.
- Макс Бурцев, Creative Director, Arriba! Creative Agency
- Валентин Панюта, Brand Leader, Fedoriv Agency
- Олександр Тодорчук , Partner, Gres Todorchuk
- Роман Гавриш, Managing Partner, Aimbulance Marketing Agency
- Марина Голуб, CEO, GOLUBi GROUP
- Дмитро Барсуков, CEO та Creative Director, VMLY&R Ukraine
- Стас Стояцький, Creative Director, NGN.agency
- Наталія Бухалова, Director, Ukrainian Marketing Group
- Денис Келеберденко, Creative Director, BBDO Ukraine
- Олексій Морозов, Creative Director, Havas Digital Kyiv
- Антон Савчук, Creative Director, Adsapience
- Даша Шигаєва, Digital Strategy Head, Skykillers
- Олексій Максименко, Creative Director, Grape Creative Solutions Agency
- Ілля Ануфрієнко, Co-founder & Executive Creative Director, Windfor’s Kyiv
- Олексій Осадчий, CSO, Publicis Groupe Ukraine
- Сергій Білошицький, ACD, Saatchi & Saatchi Ukraine
Із біографіями та досягненнями кожного представника журі можна ознайомитися на сайті YMC.
Нагадаємо, що конкурс проходитиме у 2 етапи:
- під час першого етапу команди за 24 години втілюють завдання за брифом. Командам необхідно надати презентацію своєї стратегії в форматі PDF на 10 слайдів, а також короткий письмовий опис. Журі оцінює стратегії та формує шортлист команд, що переходять до другого етапу.
- на другому етапі команди із шортлиста презентують свої стратегії під час онлайн-пітчингу. Журі обере одну команду-переможця.
Важливо: відповідно до правил конкурсу, і презентації, і пітчинг відбувається англійською мовою.
Журі оцінюють стратегії учасників за наступними критеріями:
- креативність/інноваційність — 50% голосу
- стратегія (включно інсайт) — 20% голосу
- відповідність брифу — 20% голосу
- якість виконання — 10% голосу
Всі деталі, реєстрація та офіційні правила конкурсу доступні на сайті YMC.
Інформаційна довідка:
Young Lions Marketers Competition Ukraine – конкурс, у якому бренди можуть долучитися до розробки суспільно вагомих ініціатив національного масштабу. Партнерами конкурсу виступають Всеукраїнський молодіжний центр та UCBI ІІ – Проект «Зміцнення громадської довіри» Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).
Це конкурс, що проходить за правилами Young Lions Competition у рамках міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Учасникам (представники маркетингових відділів брендів віком до 30 років) потрібно за 24 години розробити активності, які можна інтегрувати до комунікацій їхнього бренду. Команда-переможець матиме змогу у 2021 році представляти Україну на міжнародному етапі конкурсу під час Cannes Lions (Франція).
Взяти участь можуть спеціалісти маркетинг-департаменту компанії або продуктового підрозділу бренду. До участі допускаються команди у складі із двох осіб віком 30 років і молодше (народжені не пізніше 22 червня 1989 року). Знання англійської мови на рівні intermediate стане в пригоді як на етапі локального відбору, так і на етапі міжнародного конкурсу (оскільки презентації мають надаватись англійською мовою). Детальніше про це та відповіді на основні запитання — читайте тут.
19 червня учасники отримають бриф Young Lions Marketers Competition Ukraine 2020. І протягом 20 червня працюватимуть над розробкою стратегій.
Інфопартнери конкурсу: CreativityUA, CASES Media, MMR, Sostav.ua, #ШоТам, Асоціація Корпоративних Медіа України.