Оскільки в Китаї школи через пандемію COVID-19 залишаються зачиненими на невизначений час, необхідність в домашній освіті зараз є високою як ніколи. Відповідно, виникає потреба у цифрових інструментах, які допомогли б батькам самим навчати своїх дітей. Особливо актуальним це питання є для наймолодших школярів та дошкільнят, чиї батьки зараз наполегливо шукають все нові способи водночас і навчити, і розважити дитину. Тому компанія Wyeth Nutrition China, яка активно співпрацює з батьками, вирішила запропонувати їм дуже своєчасну допомогу. Агенція Ogilvy разом із брендом дитячого харчування Illuma, який належить Wyeth, запустила унікальний веб-додаток Voice Doodler для мобільної платформи WeChat, який дозволяє батькам та дітям разом створювати ілюстровані історії, використовуючи лише голос.
Завдяки Voice Doodler користувачі можуть просто розповідати вголос свої історії, тоді як веб-додаток автоматично доповнює усну оповідь ілюстраціями у реальному часі. Для цього достатньо лише кілька разів натиснути на кнопку.
Voice Doodler поєднує в собі технологію розпізнавання мовлення з машинним навчанням, що дозволяє докорінно змінити та персоналізувати процес розповідання історій, а також сприяє розвиткові уяви у дітей та допомагає реалізувати їхні здібності.
Такі ілюстровані історії також можна публікувати в соцмережах, що дає родинам, розділеним під час карантину, привід більше спілкуватися, обмінюючись оповідями.
Чудові перспективи
Рід Коллінз (Reed Collins), старший креативний директор Ogilvy Asia, зазначив: «Я у захваті від того, що нам вдалося реалізувати такий проєкт, попри нинішні несприятливі обставини. І хоча платформа Voice Doodler розроблялася у похмурі часи пандемії COVID-19, ця ідея має перед собою таке ж блискуче майбутнє, як і ті діти, для яких вона призначена».
А за словами Йонга Юаня (Yong Yuan), президента Ogilvy Shanghai, Voice Doodler дозволяє зазирнути у те майбутнє, до якого зараз прямує вся креативна індустрія. Тижні соціальної ізоляції, з одного боку, зміцнили родинні зв’язки та об’єднали спільноти, а з іншого – змусили людей нудьгувати за новими цікавими заняттями. Саме такими як оце.
«Інтегрувавши креативність та технології, ця кампанія виводить на новий рівень традиційний підхід до навчання для наймолодших дітей та прокладає шлях для інновацій в сторітелінгу. Ми, команда Ogilvy, завжди раді можливості допомогти клієнтам зорієнтуватися у постпандемічному світі і надати споживачам цифрові рішення, якими можна скористатися, не виходячи з дому, щоб вселити в них трохи оптимізму чи просто дати батькам перепочити», – пояснив він.
Деякі мобільні додатки та нейромережі вже намагалися робити дещо подібне, але у зворотному напрямку.