МАМІ щорічно формує Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів, починаючи з 2008 року. Як і завжди, дослідження ґрунтуються на анкетах агенцій, які було підтверджено Формою фінансового звіту та незалежним аудитом. Загалом у XIII Рейтингу взяли участь 25 агентств-членів МАМІ.
Загальна картина
XIII Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2019 рік показав, що стратегія розвитку компанії визначає фінансовий успіх, навіть коли ринок доволі стриманий. Якщо брати динаміку на рівні агенцій-учасників рейтингу, то 22 агентства, які взяли участь в обох дослідженнях 2018 та 2019, показали зростання на 38% та заробили разом 2 433 млн грн. Активна взаємодія з рекламодавцями, креативні та інноваційні пропозиції, розширення видів основних послуг, ставка на кваліфікований персонал — ось головні секрети перемоги тих, хто зумів випередити ринок.
Зазначимо, що перші позиції займають знайомі імена — агенції, які тримають лідерство вже декілька років поспіль: Adsapience, Havas Engage, All Motion Group, Prospects Ukraine. Новий учасник у рейтингу — агентство Digital Chain (DC) займає п’яту позицію. Загалом, зміни у першій та другій групі здебільшого технічні, пов’язані із залученням нових імен до рейтингу. Агентство BRIK перейшли до другої групи, подолавши 100-мільйонний рубіж. Четверта та п’ята група також майже стабільні, незначні коливання пов’язані з організаційними змінами у агенціях.
У розподілі між різними активностями в роботі агентств у 2019 році спостерігаємо такий порядок: trade marketing у лідерах, на другому місці — події та спонсорство. Актуальна взаємодія зі споживачем, яка все частіше починається з акції та продовжується як довгострокова програма лояльності. Більш детальна інформація по лідерам у різних напрямках маркетингових сервісів представлена у Таблицях 3 та 4.
Короткі висновки з рейтингу:
- Загалом ринок 2019 не зазнав значних коливань, усі зміни очікувані та прогнозовані.
- Навіть у галузі, яка не стрімко зростає, завжди є можливість досягти нових вершин, якщо правильно обрати стратегію та залучити професіоналів до своєї команди.
- Події як вплив на споживача, мерчандайзинг у ритейлі, міксування інструментів, дослідження та правильне розуміння потреб «клієнта» — головні фішки успіху агентств маркетингових сервісів.
Читайте також: Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar.