• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Японський науковець створив пристрій для облизування, який здатен відтворити будь-який смак

25 Травня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Облизувати різноманітні гаджети (та й взагалі електроніку) зазвичай не рекомендується. Але один науковець з Університету Мейдзі, що в Японії, всупереч усьому винайшов пристрій для облизування, який з великою точністю здатен відтворити будь-який смак, подразнюючи у відповідному порядку п’ять типів смакових рецепторів на язиці людини.

Довгий час вважалося, що язик поділяється на окремі зони, які відчувають переважно один смак: солодкий, кислий, солоний чи гіркий. Зараз ми вже знаємо, що насправді рецептори розташовані на язиці набагато рівномірніше і п’ятий смак, умамі («м’ясний»), також значно впливає на нашу здатність насолоджуватися смаком їжі. Краще розуміння того, як працює язик людини, і зробило можливим для Хомея Міяшіти (Homei Miyashita) створення пристрою під назвою Norimaki Synthesizer.

Натхненням для винахідника став той факт, що наші очі дуже легко змусити бачити не те, що є насправді. Коли ми дивимося на екран, ми бачимо пікселі з червоних, зелених та синіх елементів, які утворюють повноколірні зображення. Тому Міяшіта й задався питанням, чи можна у такий само спосіб перехитрити язик.

Було вже зроблено чимало спроб штучно відтворити на язику той чи інший смак без, власне, їжі. Проте всі ці спроби зосереджувалися на одному конкретному смаку. Наприклад, намагалися підсилити смак солоного, не додаючи до страви солі. Але Norimaki Synthesizer застосовує агресивніший підхід, використовуючи п’ять гелів, які, торкаючись язика, стимулюють п’ять типів смакових рецепторів.

Як це працює

Різнокольорові гелі розміщені у трубках. В них гліцин відтворює смак солодкого, лимонна кислота – кислого, хлорид натрію (кам’яна сіль) – солоного, хлорид магнію – гіркого, глутамат натрію – умамі.

Якщо пристрій для облизування притиснути до язика, користувач відчує всі ці смаки одночасно. Але смак тієї чи іншої страви утворюється тоді, коли ці п’ять базових смаків змішують у різній пропорції та інтенсивності. Як пікселі.

Пристрій працює за принципом електрофорезу. Його обгорнуто мідним дротом, що у момент дотику до язика формує замкнене електричне коло, пропускаючи крізь тіло людини слабкий струм. Цей процес викликає відтік того чи іншого гелю до протилежного кінця трубки, через що людина перестає відчувати відповідний смак.

Таким чином під час тестів Norimaki Synthesizer зміг відтворити для учасників експерименту смак чого завгодно, від желейної цукерки до суші.

Наразі такий пристрій досить громіздкий, але зробити його мініатюрнішим буде нескладно. А гаджет, здатний дати людині відчути смак, скажімо, шоколаду, не споживши жодної калорії, міг би виявитися дуже корисним.

Джерело

Теги: гаджетинаукатехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MRKTNG марафон від MMR зібрав понад 400 учасників у Києві для навчання та обміну досвідом

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

27 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.