• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Які ідеї перемогли в конкурсі на кращий дизайн дезінфектанту для рук

22 Травня, 2020
Час прочитання: 3 хв.
A A
Які ідеї перемогли в конкурсі на кращий дизайн дезінфектанту для рук
Share on FacebookShare on Twitter

Міжнародний дизайнерський конкурс на кращий дизайн дезінфектанту для рук оголосив своїх переможців. Конкурс «Fountain of Hygiene» було організовано дизайнерською студією Bompas&Parr спільно з Лондонським музеєм дизайну та Товариством Червоного Хреста у Великобританії. Ця ініціатива мала на меті пошук нових оригінальних рішень щодо дизайну диспенсерів дезінфектанту для рук, а також популяризацію гігієнічних навичок для боротьби з пандемією. Конкурс приймав заявки на участь з усього світу, і зараз ті з них, що ввійшли до короткого списку, можна переглянути на офіційному сайті заходу. Цим конкурсним роботам також буде присвячена окрема експозиція в Лондонському музеї дизайну, коли той знову відчиниться.

Конкурс «Fountain of Hygiene» передбачав вісім категорій, у яких перемогли такі дизайнерські рішення:

  • Категорія «Awareness and Communication» – мобільний додаток Buggy, який за допомогою анімаційного відео з бактеріями демонструє поступове накопичення мікробів на телефоні.
  • Категорія «Industrial Design» – пристрій Bubble Party, який випускає повітряні бульбашки з дезінфектанту (ідея дещо нагадує кампанію «Germbusters» від бренда Dettol).
  • Категорія «Luxury Design» – простий та елегантний диспенсер Step One, який активується педаллю.
  • Категорія «Sustainable Design» – капсули Seaweed, які містять в собі кількість дезінфектанту, розраховану на одну особу.
  • Категорія «Gesture and Ritual» – дверний дзвінок Hygiene Friendly Visits з вбудованим диспенсером. Щоб подзвонити у двері, треба піднести долоню до сенсору, який порскає дезінфектантом.
  • Категорія «Child-directed design» – дезінфектант Paint Your Hands Clean із безпечним барвником, який реагує з потом та фарбує долоні.
  • Категорія «Cadet designer» (для учасників, яким ще немає 18 років) – дверна ручка Handle Sanitiser, яка є водночас і диспенсером, оскільки обгорнута губкою, просякнутою дезінфектантом.
  • Категорія «Hygiene Innovation Beyond the Sanitiser» – настільний пристрій Centrepeace з ультрафіолетовими лампами. Він дозволяє не лише продезінфікувати смартфони під час вечері, але й дозволяє людям зосередитися на живому спілкуванні замість гаджетів.

Студія Bompas&Parr зазначила, що конкурс «Fountain of Hygiene» мав дослідити «естетичні, функціональні, соціальні та практичні можливості вдосконаленої гігієни». Вона також висловила надію, що результати цього конкурсу посприяють встановленню нових норм поведінки, які підуть на користь громадському здоров’ю в усьому світі. Кінцевою метою конкурсу на кращий дизайн дезінфектанту для рук був пошук рішень, які дозволять людям безпечно повернутися до суспільного життя в час, коли карантинні заходи послаблюються.

Студія Bompas&Parr виступає посередником між авторами конкурсних робіт та організаціями, які бажали б реалізувати ці дизайнерські ідеї на практиці.

Джерело

Теги: дизайнздоров'яконкурс

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

У травні в Україні стартувала ініціатива, яка швидко вийшла на національний рівень: кампанія «За маму. За тата. За Третю штурмову!», запущена фондом «Підтримай Третю штурмову», за перші 1,5 місяці зібрала...

Читати даліDetails

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.