Хоча робота з дому дозволила багатьом з нас припинити щоранку ретельно наводити красу, але позбутися нав’язливої думки про власну невідповідність недосяжним канонам краси не так вже й просто. Особливо жінкам. Саме до такого способу мислення й привертає увагу бренд бритв Billie. У своєму новому ролику він закликає жінок припинити вибачатися за неідеальну зовнішність під час відеоконференцій.
Відео показує людей під час спілкування, як це часто буває останнім часом, у Zoom. І кожна жінка, яка приєднується до відеодзвінка, починає з того, що вибачається за відсутність макіяжу, жирне волосся, стрижку, що втратила форму, втомлені очі та безліч інших речей, за які буцімто має бути соромно. Після чого бренд бритв питає: «А що, як ми припинимо вибачатися за те, що ми такі, які є?»
Ідея цього ролика спала на думку Джорджині Гулі (Georgina Gooley), співзасновниці Billie, після того, як вона помітила, що кожна відеоконференція у Zoom починається з одного й того ж хору вибачень. Частково це можна пояснити тим, що у таких умовах ми набагато частіше мусимо спостерігати власне обличчя, ніж під час роботи в офісі. Але є тут і серйозніша проблема: жінки відчувають, що вони мусять вибачатися за свою невідповідність загальноприйнятим стандартам краси.
Джорджина Гулі також окремо зазначила той іронічний момент, коли люди під час відеодзвінка відмовляються вмикати відео. «Насправді вашим співбесідникам байдуже, як ви виглядаєте. У цей час вони просто будуть раді поспілкуватися обличчям до обличчя», — запевняє вона.
Справді живе спілкування
Відео, яке складається із записів відеоконференцій, дозволило скористатися рядом унікальних можливостей. Наприклад, учасниці цього ролика вели запис зі своїх домівок у США, Великобританії, Ізраїлі, Іспанії та Росії. Щоб зафіксувати природне спілкування між людьми, режисерка попросила учасниць зателефонувати своїм подругам. Таким чином, замість акторів, які зображають, наче вони група друзів, у кадрі опинилися справжні друзі та родичі. Після завершення зйомок режисерка зізналася, що найскладнішою частиною було обрати лише кілька хвилин із 12 годин футажу.
Неідеальні жінки
Заклик припинити вибачатися за неідеальну зовнішність є логічним продовження політики бренда Billie. Цей бренд було засновано у 2017 році, і почав він з того, що звернув увагу громадськості на додатковий податок, яким обкладаються товари жіночої гігієни. А у 2018 році реклама бренда, у якій були жінки з волоссям на тілі, через це на Facebook опинилася у контенті для дорослих. Ідея цієї реклами полягала в тому, що відсутність волосся на тілі є особистим вибором, а не є абсолютною вимогою для кожної «справжньої жінки».