• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

Від мультфільмів до мікробіології: цьогорічні природозахисні кампанії

8 Травня, 2020
Час прочитання: 8 хв.
A A
Від мультфільмів до мікробіології: цьогорічні природозахисні кампанії
Share on FacebookShare on Twitter

Підготовка до Young Lions Competitions Ukraine — у розпалі. Реєстрація на участь в конкурсі триватиме до 16 червня 2020 року включно. Вже було анонсовано склад міжнародного журі. А незабаром учасники дізнаються, яка міжнародна неприбуткова організація надасть бриф для цьогорічного конкурсу. Наразі радимо максимально ефективно використати час для підготовки і ділимося добіркою кампаній на тему захисту навколишнього середовища. Крім того, нещодавно День Землі довів, що навіть карантин не перепона для креативу. Втім, цьогорічні природозахисні кампанії Днем Землі не обмежуються.

Надихайтеся і поповнюйте свою скарбничку ідей.

«Turtle Journey» – Greenpeace та студія Aardman

У Великобританії організація Greenpeace спільно зі студією Aardman (аніматори якої є творцями мультфільмів про Воллеса та Громіта) створила коротке мультиплікаційне відео, щоб поінформувати публіку про необхідність укладення угоди, яка захистила б мешканців Світового океану.

Це відео розповідає сумну історію черепашачої родини, яка, провідавши дідуся з бабусею, повертається додому. На своєму шляху вони стають свідками тих разючих змін, що відбуваються з океаном через зміну клімату, забруднення пластиком, видобуток нафти та промислове рибальство. А коли вони нарешті дістаються додому, до нього вже підповзає масивний бульдозер…

природозахисні кампанії

За допомогою характерного почуття гумору, властивого студії Aardman, Greenpeace намагається донести до людей той факт, що шість з семи видів морських черепах наразі перебувають під загрозою вимирання. І щоб захистити їх, необхідно підписати петицію, яка, в ідеалі, створить глобальну мережу морських заповідників для захисту морських тварин.

«The Animals are Coming to Town» – Banco de Bosques та агенція Wunderman Thompson Argentina

Banco de Bosques є фондом, який збирає кошти заради однієї мети: врятувати ліси та їх мешканців від знищення. Кожен внесок йде на те, щоб придбати квадратні метри лісу, щоб інші компанії не мали права чіпати цю територію. Фонду вже вдалося у такий спосіб убезпечити гектари лісу, і кожен спонсор знає, де саме розташований той клаптик землі, який завдяки його внеску лишається недоторканним.

До Дня Землі фонд Banco de Bosques випустив кампанію, створену з використанням архівних відео та матеріалів з місцевих ЗМІ, яка показує тварин, що повертаються на спустілі під час карантину вулиці міст. Вони йдуть, куди хочуть, і роблять багато речей, яких зараз людям краще уникати.

Але те, що може здатися дивом природи, цілком імовірно має простіше пояснення: тисячі тварин втратили свій дім через нищення лісів. Більше їм йти нема куди.

«The Billboard that Breathes» – Apollo Cancer Centre та агенція Think Happy Everyday

«Білборд, що дихає» покликаний продемонструвати, яким чином впливає на нас забруднення повітря. Ця кампанія є ініціативою індійської мережі лікарень Apollo.

Що саме робить з нашими легенями забруднене повітря, можна побачити на прикладі велетенських штучних легень, які було інстальовано на білбордах у ряді великих міст Індії. Вони імітують дихання і білосніжними лишаються дуже недовго.

Кампанія тривала місяць, і метою її було наочно показати, наскільки нагальною є проблема кліматичних змін, та закликати як окремих людей, так і цілі спільноти до рішучих дій.

#RecyclingGivesLife – Ecovidrio та агенція Sherpa

Схоже, це перша кампанія про повторне використання, яка повторно використовує іншу, зняту раніше, рекламу. Некомерційна іспанська організація Ecovidrio, яка спеціалізується на повторній переробці скляної тари, скористалася відомими роликами 25 інших компаній, щоб пояснити, що таким чином матеріал отримує нескінченну кількість життів. Це стосується і скла, і реклами.

У цьому відео використана реклама таких брендів та організацій як Audi, BMW, Smint, Vodafone, Iberia, Movistar, Desigual, Volkswagen, Товариство Червоного Хреста та інші.

«Life Lines» – Linc Pen&Plastics та агенція Wunderman Thompson

Швидке наростання пластикового забруднення стало однією з найбільш нагальних проблем нашого часу. Одноразовий пластик – одна з речей, що лише підливає масла у вогонь сучасного суспільства споживання. Але коли ми говоримо про пластикове сміття, ми маємо на увазі, насамперед, пластикові пляшки, пакети, обгортки тощо. І ніхто не згадує про ще дещо, що становить значну частину цієї купи пластику: ручки для письма.

Саме тому індійська компанія Linc та її бренд канцелярського приладдя Pentonic вирішили цього року хоч трохи вповільнити темпи пластикового забруднення і зробити ручки придатними для повторного використання. Бренд закликає публіку заміть того, щоб викидати списану ручку, просто знову заправити її чорнилом.

«The Nice Host» – архітектурна група Quatre Caps

Італійська архітектурна група Quatre Caps звернула увагу на експоненціальне розростання міст, яке ми можемо спостерігати протягом останніх років, адже більше половини населення світу, понад 4 мільярди людей, зосереджено саме у містах.

  • Мадрид
  • Париж
  • Рим
  • Стокгольм
  • Відень
  • Амстердам
  • Берлін
  • Брюссель

Проєкт «Терплячий носій» порівнює міста з паразитами світової екосистеми, відтворюючи їх обриси за допомогою грибкової культури.

Подібно до паразитів, вони поступово руйнують екосистему та роблять її непридатною для всіх інших живих видів: завезення інвазивних видів та знищення ендемічних, світлове та шумове забруднення, кліматичні зміни тощо.

На думку креативної команди Quatre Caps, таке ставлення до природи викликане страхом, нестачею ресурсів, егоїзмом та необізнаністю. Тобто цей проєкт показує ріст істоти, яка не усвідомлює, коли треба зупинитися.

«Don’t attack the planet» – Green Soul та агенція Lobo

Ця друкована соціальна реклама, створена колумбійською агенцією Lobo, нагадує, що якими зручними б не були для нас пластик, пенопласт, алюміній та інші подібні матеріали, та шкода, якої вони завдають планеті, набагато перевищує користь від їх зручності.

І наостанок ще одна кампанія від Greenpeace та китайської агенції J&J. Не цьогорічна (її було створено у 2009 році), але, мабуть, у чомусь пророча.

Вона застерігає, що поява нових вірусів зумовлена великою мірою тим, що люди не кращим чином впливають на екологію: забруднення повітря, вирубання лісів та виснаження земних надр.

Джерело 1, 2, 3, 4, 5

Теги: екологіякреативсоціальна реклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

Дві українські команди створили новий бренд для азербайджанського ринку. Courir — французька франшиза, яка декілька років працювала на ринку Кавказу, але зараз завершує свою співпрацю. Власники в Азербайджані вирішили продовжити...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025
Відео

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

24 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.