Підготовка до Young Lions Competitions Ukraine — у розпалі. Реєстрація на участь в конкурсі триватиме до 16 червня 2020 року включно. Вже було анонсовано склад міжнародного журі. А незабаром учасники дізнаються, яка міжнародна неприбуткова організація надасть бриф для цьогорічного конкурсу. Наразі радимо максимально ефективно використати час для підготовки і ділимося добіркою кампаній на тему захисту навколишнього середовища. Крім того, нещодавно День Землі довів, що навіть карантин не перепона для креативу. Втім, цьогорічні природозахисні кампанії Днем Землі не обмежуються.
Надихайтеся і поповнюйте свою скарбничку ідей.
«Turtle Journey» – Greenpeace та студія Aardman
У Великобританії організація Greenpeace спільно зі студією Aardman (аніматори якої є творцями мультфільмів про Воллеса та Громіта) створила коротке мультиплікаційне відео, щоб поінформувати публіку про необхідність укладення угоди, яка захистила б мешканців Світового океану.
Це відео розповідає сумну історію черепашачої родини, яка, провідавши дідуся з бабусею, повертається додому. На своєму шляху вони стають свідками тих разючих змін, що відбуваються з океаном через зміну клімату, забруднення пластиком, видобуток нафти та промислове рибальство. А коли вони нарешті дістаються додому, до нього вже підповзає масивний бульдозер…
За допомогою характерного почуття гумору, властивого студії Aardman, Greenpeace намагається донести до людей той факт, що шість з семи видів морських черепах наразі перебувають під загрозою вимирання. І щоб захистити їх, необхідно підписати петицію, яка, в ідеалі, створить глобальну мережу морських заповідників для захисту морських тварин.
«The Animals are Coming to Town» – Banco de Bosques та агенція Wunderman Thompson Argentina
Banco de Bosques є фондом, який збирає кошти заради однієї мети: врятувати ліси та їх мешканців від знищення. Кожен внесок йде на те, щоб придбати квадратні метри лісу, щоб інші компанії не мали права чіпати цю територію. Фонду вже вдалося у такий спосіб убезпечити гектари лісу, і кожен спонсор знає, де саме розташований той клаптик землі, який завдяки його внеску лишається недоторканним.
До Дня Землі фонд Banco de Bosques випустив кампанію, створену з використанням архівних відео та матеріалів з місцевих ЗМІ, яка показує тварин, що повертаються на спустілі під час карантину вулиці міст. Вони йдуть, куди хочуть, і роблять багато речей, яких зараз людям краще уникати.
Але те, що може здатися дивом природи, цілком імовірно має простіше пояснення: тисячі тварин втратили свій дім через нищення лісів. Більше їм йти нема куди.
«The Billboard that Breathes» – Apollo Cancer Centre та агенція Think Happy Everyday
«Білборд, що дихає» покликаний продемонструвати, яким чином впливає на нас забруднення повітря. Ця кампанія є ініціативою індійської мережі лікарень Apollo.
Що саме робить з нашими легенями забруднене повітря, можна побачити на прикладі велетенських штучних легень, які було інстальовано на білбордах у ряді великих міст Індії. Вони імітують дихання і білосніжними лишаються дуже недовго.
Кампанія тривала місяць, і метою її було наочно показати, наскільки нагальною є проблема кліматичних змін, та закликати як окремих людей, так і цілі спільноти до рішучих дій.
#RecyclingGivesLife – Ecovidrio та агенція Sherpa
Схоже, це перша кампанія про повторне використання, яка повторно використовує іншу, зняту раніше, рекламу. Некомерційна іспанська організація Ecovidrio, яка спеціалізується на повторній переробці скляної тари, скористалася відомими роликами 25 інших компаній, щоб пояснити, що таким чином матеріал отримує нескінченну кількість життів. Це стосується і скла, і реклами.
У цьому відео використана реклама таких брендів та організацій як Audi, BMW, Smint, Vodafone, Iberia, Movistar, Desigual, Volkswagen, Товариство Червоного Хреста та інші.
«Life Lines» – Linc Pen&Plastics та агенція Wunderman Thompson
Швидке наростання пластикового забруднення стало однією з найбільш нагальних проблем нашого часу. Одноразовий пластик – одна з речей, що лише підливає масла у вогонь сучасного суспільства споживання. Але коли ми говоримо про пластикове сміття, ми маємо на увазі, насамперед, пластикові пляшки, пакети, обгортки тощо. І ніхто не згадує про ще дещо, що становить значну частину цієї купи пластику: ручки для письма.
Саме тому індійська компанія Linc та її бренд канцелярського приладдя Pentonic вирішили цього року хоч трохи вповільнити темпи пластикового забруднення і зробити ручки придатними для повторного використання. Бренд закликає публіку заміть того, щоб викидати списану ручку, просто знову заправити її чорнилом.
«The Nice Host» – архітектурна група Quatre Caps
Італійська архітектурна група Quatre Caps звернула увагу на експоненціальне розростання міст, яке ми можемо спостерігати протягом останніх років, адже більше половини населення світу, понад 4 мільярди людей, зосереджено саме у містах.
Мадрид Париж Рим Стокгольм Відень Амстердам Берлін Брюссель
Проєкт «Терплячий носій» порівнює міста з паразитами світової екосистеми, відтворюючи їх обриси за допомогою грибкової культури.
Подібно до паразитів, вони поступово руйнують екосистему та роблять її непридатною для всіх інших живих видів: завезення інвазивних видів та знищення ендемічних, світлове та шумове забруднення, кліматичні зміни тощо.
На думку креативної команди Quatre Caps, таке ставлення до природи викликане страхом, нестачею ресурсів, егоїзмом та необізнаністю. Тобто цей проєкт показує ріст істоти, яка не усвідомлює, коли треба зупинитися.
«Don’t attack the planet» – Green Soul та агенція Lobo
Ця друкована соціальна реклама, створена колумбійською агенцією Lobo, нагадує, що якими зручними б не були для нас пластик, пенопласт, алюміній та інші подібні матеріали, та шкода, якої вони завдають планеті, набагато перевищує користь від їх зручності.
І наостанок ще одна кампанія від Greenpeace та китайської агенції J&J. Не цьогорічна (її було створено у 2009 році), але, мабуть, у чомусь пророча.
Вона застерігає, що поява нових вірусів зумовлена великою мірою тим, що люди не кращим чином впливають на екологію: забруднення повітря, вирубання лісів та виснаження земних надр.