Індійський бренд металевих дверей Tata Pravesh нещодавно опублікував створений за допомогою краудсорсингу ролик #ДверіІндії (#DoorsOfIndia), у якому лунає мелодія зачинених дверей.
Коли на поріг кидає тінь пандемія, стає надзвичайно важливо донести до суспільної свідомості той факт, що людям безпечніше лишатися у себе вдома. І з огляду на досить скептичне ставлення багатьох індійців до карантину, таке нагадування видалося компанії Tata Steel та її бренду Tata Pravesh не зайвим.
А найкращим способом донести це послання виявився мініфільм для цифрових медіа. Складність полягала у тому, що це відео створювалося у час, коли двері позачинялися по усьому світу. В тому числі й двері кіностудій. Тому єдиним можливим рішенням став краудсорсинг.
Фільм було зроблено з сотень постів у Інстаграмі та Твіттері, які індійці публікували з хештегом Tata Pravesh #ДверіІндії. Ці відеоматеріали було потім об’єднано з футажем зачинених дверей, який креативна команда агенції Wunderman Thompson зібрала у шести містах Індії за допомогою місцевих жителів.
Цей мініфільм оживляє реалії карантину, показуючи сотні зачинених і замкнених #ДверейІндії. Розпочинається він тим, що показує, як люди поспішають захряснути двері за дверима, а потім йде монтаж кадрів, на яких можна побачити зачинені двері від одного краю цієї чималої країни до іншого.
Кадри чергуються у досить жвавому темпі, який підігнано до «саморобного» звукового ландшафту. І ця мелодія зачинених дверей – живий доказ того, що робота з дому здатна дати життя дійсно цікавим рішенням проблеми.
Мелодія, витримана в дусі класичної індійської музики, була створена не за допомогою традиційних музичних інструментів. Натомість вона складається з цілком непідробного хряскання дверей, брязкання засувів і клямок, рипіння петель, а також фонових звуків вулиці. Тобто всього того, що записали і чим поділилися індійці для створення ролика #ДверіІндії.
Те, що об’єднує країну
Мініфільм використовує двері усіх форм та розмірів, старі, нові й навіть старовинні, щоб відобразити мультикультуральність Індії, населення якої об’єднало зусилля, щоб не впустити коронавірус у свої домівки.
Сентіл Кумар (Senthil Kumar), креативний директор Wunderman Thompson, так пояснив цю концепцію: «Ідея полягала в тому, щоб показати, як Індія позачиняла свої двері перед коронавірусом. Задум простий, але його реалізація дійсно вражає. Адже коли бачиш двері з різних провінцій, це надає кампанії дійсно пан-індійського звучання. І показує, що двері Індії лишатимуться #ЗачиненіДляКоронавірусу (#ShutOutCorona)».