• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

Мелодія зачинених дверей: як в Індії закликають сидіти вдома

15 Квітня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Індійський бренд металевих дверей Tata Pravesh нещодавно опублікував створений за допомогою краудсорсингу ролик #ДверіІндії (#DoorsOfIndia), у якому лунає мелодія зачинених дверей.

Коли на поріг кидає тінь пандемія, стає надзвичайно важливо донести до суспільної свідомості той факт, що людям безпечніше лишатися у себе вдома. І з огляду на досить скептичне ставлення багатьох індійців до карантину, таке нагадування видалося компанії Tata Steel та її бренду Tata Pravesh не зайвим.

А найкращим способом донести це послання виявився мініфільм для цифрових медіа. Складність полягала у тому, що це відео створювалося у час, коли двері позачинялися по усьому світу. В тому числі й двері кіностудій. Тому єдиним можливим рішенням став краудсорсинг.

Фільм було зроблено з сотень постів у Інстаграмі та Твіттері, які індійці публікували з хештегом Tata Pravesh #ДверіІндії. Ці відеоматеріали було потім об’єднано з футажем зачинених дверей, який креативна команда агенції Wunderman Thompson зібрала у шести містах Індії за допомогою місцевих жителів.

Цей мініфільм оживляє реалії карантину, показуючи сотні зачинених і замкнених #ДверейІндії. Розпочинається він тим, що показує, як люди поспішають захряснути двері за дверима, а потім йде монтаж кадрів, на яких можна побачити зачинені двері від одного краю цієї чималої країни до іншого.

Кадри чергуються у досить жвавому темпі, який підігнано до «саморобного» звукового ландшафту. І ця мелодія зачинених дверей – живий доказ того, що робота з дому здатна дати життя дійсно цікавим рішенням проблеми.

Мелодія, витримана в дусі класичної індійської музики, була створена не за допомогою традиційних музичних інструментів. Натомість вона складається з цілком непідробного хряскання дверей, брязкання засувів і клямок, рипіння петель, а також фонових звуків вулиці. Тобто всього того, що записали і чим поділилися індійці для створення ролика #ДверіІндії.

Те, що об’єднує країну

Мініфільм використовує двері усіх форм та розмірів, старі, нові й навіть старовинні, щоб відобразити мультикультуральність Індії, населення якої об’єднало зусилля, щоб не впустити коронавірус у свої домівки.

Сентіл Кумар (Senthil Kumar), креативний директор Wunderman Thompson, так пояснив цю концепцію: «Ідея полягала в тому, щоб показати, як Індія позачиняла свої двері перед коронавірусом. Задум простий, але його реалізація дійсно вражає. Адже коли бачиш двері з різних провінцій, це надає кампанії дійсно пан-індійського звучання. І показує, що двері Індії лишатимуться #ЗачиненіДляКоронавірусу (#ShutOutCorona)».

Джерело

Теги: здоров'якреативсоціальна рекламасуспільство

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Невидимий саботаж: чому 70% проєктів AI провалюються і як це виправити

22 Серпня, 2025
Бізнес

Лелеки, симуляція і сюрреалізм. MAUDAU запускає серію креативних роликів до дня народження

11 Серпня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.