Оргкомітет 13 Українського маркетинг-форуму прийняв рішення провести форум у форматі онлайн-шоу. «Але це не буде простою онлайн-трансляцією із чатом, — коментує Ірина Бондаренко, продюсер УМФ, засновник компанії IdeasFirst. — Ми створюємо студійний формат нового типу з живими ефірами у трьох тематичних потоках і кімнатами для атмосферного спілкування. Для редизайну формату залучаються ТБ режисери, гейміфікатори, творці платформ та технічні фахівці. Це буде абсолютно новий експірієнс, за яким, можливо, — майбутнє міжнародних заходів».
Український маркетинг-форум, як і заплановано, відбудеться 3-4 червня 2020 року. Придбані квитки конвертуються на VIP-квитки нового шоу.
Ірина Бондаренко: «Не виключаю, що великі відкриті події будуть заборонені ще деякий час після закінчення карантину. Але розмовляючи з власниками бізнесу та маркетинговими командами, ми бачимо потребу вже зараз шукати і обговорювати нові продукти і бізнес-моделі. Бізнес не може чекати часів “після карантину”».
Щоб зберегти емоційне залучення, атмосферу, ефект присутності і продуктивний нетворкінг, організатори працюють зі спеціальними технологіями і відзначають, що якість спілкування у даному форматі може виявитися кращою, ніж спілкування оффлайн, а створені зв’язки — глибшими. Адже особистий контакт збережеться і буде навіть тривалішим і тіснішим.
Програмний комітет УМФ розширить програму за рахунок тем, що допоможуть маркетинговим командам і бізнесам адаптуватися до викликів та реаліям, що несподівано виникли останнім часом.
Нагадаємо, з 16 квітня учасники Українського маркетинг-форуму об’єднані у закритій Facebook-групі Ukrainian Marketing Forum Club, де щодня наживо і у запису можна подивитися онлайн-ефіри з відповідями на найгостріші питання маркетингового співтовариства України.
«”Show must go on!”, — співав Фреді Меркьюрі, і ми так само заспіваємо для вас онлайн на події. Підіграйте нам, а особисто зустрінемося трохи пізніше. У нас великі плани на “після карантину”!», — підсумовує Ірина Бондаренко.
Яким буде Український маркетинг-форум в форматі онлайн-шоу? Маніфест оргкомітету
У рекламній кампанії 13 Українського маркетинг-форуму ми закликали не діставати рідних і близьких професійними розмовами, а діставати питаннями своїх колег. Цей заклик на карантині актуальний, як ніколи. Тож ось наш маніфест події, на якій ви можете дістати правильних людей.
Не дивись кожні 5 хвилин новини та соцмережі. Дивись наживо і в запису виступи в трьох контентних потоках.
Не бери участь у домашніх сварках та «сусідських» групах в месенджерах. Бери участь у дискусіях, став питання спікерам у чаті та отримуй консультації в онлайн-кімнатах.
Не занурюйся у депресивний стан. Поринь в атмосферу події завдяки онлайн-шоу та розвагам.
Не розмовляй з кімнатними рослинами. Розмовляй з колегами, обмінюйся думками в месенджерах та проводь зустрічі у відеочатах.
Не відвідуй кухню щогодини. Відвідуй стенди спонсорів та партнерів в окремих онлайн-кімнатах.
Не пропонуй погуляти зі своїм собакою та не скуповуй гречку. Пропонуй свої експертні знання та вміння. Розміщуй запити або пропозиції своєї компанії в рекламі, консалтингу, аналітиці на дошці оголошень форуму.
Читайте також: INSCIENCE запускає онлайн-курс про психічне здоров’я з погляду науки.