Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керівним партнером компанії, а Ілля Стрельніков очолив команду на позиції Managing Director. Нові менеджери займуться перезапуском агентства для переходу на модель роботи глобальної мережі RED Havas, яка спеціалізується на інтегрованих PR-комунікаціях.
“Ми ухвалили рішення щодо перезапуску Havas PR Kyiv ще до настання кризи. Цей стратегічний крок допоможе нам надавати послуги для клієнтів, які будуть найбільш ефективними як в поточних умовах, так і в майбутньому. Адже “гра на випередження” – це принцип який допоможе більшості бізнесу залишитися на плаву “, — Юрій Когутяк, President Havas Creative Group Ukraine
Команда зосередиться на посиленні потенціалу PR-агентства та буде надавати повний спектр послуг, пов’язаний з комунікаціями: від розробки концепції проєкту до фінального продукту, який втілиться в контент різного формату.
“Глобальне дослідження Havas показало, що 77% споживачів віддають перевагу купівлі у компаній, які поділяють їхні цінності. Йдеться про “meaningful statement” кожного бренду та про ту комунікацію, яка слідує за будь-якою активністю. Ми впевнені, що якість комунікації – це левова частка ефективності та успіху будь-якого бізнесу. Сьогодні бренди трансформуються у медіа, а ПР вже далеко не про використання стандартних інструментів. “Do not just be in the news, be the news!” “, — коментує Наталія Морозова, CEO Havas Creative Group Ukraine
Серед ключових сервісів, агентство виділяє розробку комунікаційних стратегій, над якими буде працювати виключно топ-менеджмент і зовнішні кваліфіковані експерти в залежності від галузі клієнта. Команда також продовжить надавати послуги репутаційного менеджменту, проте оновить свої підходи та пакети послуг.
На основі глобальної експертизи будуть розроблені нові алгоритми реакції на кризу, з акцентом на превентивні методи. В основу будь-якого проєкту буде впроваджено сучасну інтегровану систему оцінки комунікацій AMEC.
«Прийшов час смислів, час історій і контенту, які сьогодні червоною ниткою проходять через будь-яку діяльність. Ми готові знаходити та вибудовувати цю червону нитку. При цьому, кожна комунікаційна активність повинна бути стратегічно обґрунтованою і вимірюваною для того, щоб показувати видимий результат », — Даниїл Ваховський, Managing Partner Havas PR Kyiv
Також у планах нових топ-менеджерів — посилити зв’язок агентства з глобальною мережею Havas PR і Red Havas для просування українських компаній і брендів на ринках Європи та США.
Довідка про нових топ-менеджерів Havas PR Kyiv
Ілля Стрельніков протягом 15 років працював у різних комунікаційних агентствах України, починаючи свій шлях у Pleon Talan і закінчуючи операційним директором Newsfront PR Agency, з перервою на роботу Inhouse у Нова Пошта, де створював і втілював у реальність різні соціальні та іміджеві проекти.
Даниїл Ваховський має 15 років досвіду в PR і маркетингу, є видавцем журналу MINTRANS. Протягом останніх трьох років був директором із маркетингу сервісу UKLON, очолював PR-напрямок Укрзалізниці, Нова Пошта, COMFY, Українського медіа холдингу. Проходив навчання на програмах МВА Kyiv School of Economics і CIPR.