• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

Британський режисер зняв химерний кліп, що закликає триматися подалі від наркотиків

1 Квітня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

У цей непевний час світ перетворився на доволі сумне місце, тож якщо вам зараз вкрай потрібно бодай чимось розвеселитися, як варіант можна запропонувати нове музичне відео режисера та дизайнера Юзефа (Yousef) з британської кіностудії PRETTYBIRD. Йому вдалося перетворити енергійну техно-музику італійського діджея П’єро Пірупи (Piero Pirupa) з нового треку «Braindead (Heroin Kills)» на дійсно химерний кліп, який закликає глядачів понад усе уникати наркотиків.

У центрі дійства опинився актор Шон Вільямсон (Shaun Williamson), відомий у Великобританії як Баррі з серіалу «EastEnders». Баррі (тобто Шон) доволі довго лишався невіддільною частиною цієї мильної опери, аж доки його персонажа не скинула в урвище молода дружина.

Перші сцени ролика наслідують соціальну рекламу 1990-х років, коли телеведучий серйозно розповідає про небезпеку наркотиків та пігулок не за рецептом. Навіть якість та формат зображення імітують запис на відеокасеті тих часів. А потім все летить шкереберть і перетворюється на всіляку бридоту.

Мозок телеведучого починає жити власним життям і, як і застерігав текст пісні, тікає з черепу та робить ручкою своєму безвідповідальному власникові. А завдяки майстерній анімації та роботі зі спецефектами Юзефу вдалося навіть зобразити крихітні версії міні-Вільямсона.

Кульмінація всього цього настає тоді, коли актора починає нудити власними мініатюрними копіями, наче якусь гротескну матрьошку. Аж доки він не здувається абсолютно порожній всередині, служачи всім пересторогою, що наркотики – то не жарти.

Чудернацький політ фантазії

Для того, щоб створити цей химерний кліп, Юзеф залучив до роботи цілу команду 2D- та 3D-художників з усього світу.

Режисер розповідав, що музичний лейбл П’єро Пірупи висунув йому дві основні вимоги: у кліпі мала знятися якась знаменитість, і рухи губ повинні були синхронізуватися з текстом пісні. І оскільки на той момент трек був довжиною у чотири хвилини, режисер вирішив зробити це відео цікавішим та додати йому екшену. А для цього у ньому треба було побудувати історію. Звідси й з’явилася ідея кампанії проти наркотиків.

Пульсуючі кадри з очами та мозком відтворюють ритм середини треку. А міні-Шони спали режисерові на думку тому, що вокал на цьому відрізку звучить так, наче якісь малі чортенята стрибають навколо та скандують цю пісню.

Це музичне відео вийшло у той час, коли чимало людей на карантині готові вже на стінку дертися. І режисер сподівається, що його кліпу вдасться хоч на три хвилини відволікти своїх глядачів від переживань за нинішню ситуацію у світі.

Джерело

Теги: здоров'ямузыкасоціальна реклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем. Минулого року, компанія Sunvita...

Читати даліDetails

«Якісні ліки для всього світу»: MAKE SENSE створили кампанію про глобальну експансію Farmak

Adsapience створив унікальний LifeSavingTruck для донорства крові, що подорожує країною

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.