• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

Медична платформа Tribute розповідає про головний недолік електронних лікарів

31 Березня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Лікарі, медсестри та інший медичний персонал – ось справжні герої у час пандемії коронавірусу. А тепер уявіть собі світ електронних лікарів, де замість людей машини – досконалі але без найменшого проблиску людяності – повністю взяли на себе діагностику та лікування.

Мініфільм «Instant Doctor» від нью-йоркської креативної агенції The Bloc та бразильської кіностудії The Youth показує саме такий світ. І видовище це доволі безрадісне. Головного героя цієї історії мучить кашель, тож він вирішує скористатися послугами автоматизованої медичної кабіни, якій явно не завадило б перевстановити програму спілкування з пацієнтами.

Це відео було приурочене до Національного дня лікарів, який в США відзначали вчора, 30 березня. Знято його на замовлення цифрової платформи Tribute, призначеної для створення та публікації відеоподяк лікарям. Втім, дізнатися ім’я клієнта тут можна хіба що з титрів.

«Вдячність спрацьовує лише тоді, коли вона щира та справжня», – пояснює Ендрю Горн, засновник та гендиректор платформи Tribute. «Саме це мені й подобається у цьому фільмі. Вся ваша вдячність спрямована на лікарів, оскільки присутність бренда тут практично не відчувається. Ми вирішили, що фільм має говорити сам за себе, і вважаємо, що він і так достатньо красномовний».

На думку креаторів, така антиутопія була важлива, тому що світ вже й так переповнений типовими відео усміхнених лікарів та пацієнтів. Але вони не хотіли робити з цього чергову глянцеву листівку. Щоб переконати аудиторію цінувати щось, його треба спершу забрати.

«Ми написали цей сценарій до початку пандемії COVID-19, зняли фільм, коли хвороба ще тільки спалахнула у світі, й змонтували відео вже у розпал нинішньої кризи», – розповів Бернардо Ромеро, гендиректор The Bloc. «Звісно, у час пандемії фільм набув нового звучання. Зараз, коли лікарі ризикують своїми життями, щоб врятувати людей, особливо важливо цінувати та поважати те, на що не здатен жоден з електронних лікарів: людяність та емпатію».

І на оптимістичнішій ноті…

Відео знімали у столиці Бразилії, і та футуристична станція, яку ми в ньому бачимо, насправді є вестибюлем музею. Креатори вирішили, що найближче майбутнє – це еволюція тих технологічних інновацій, які вже й так існують в 2020 році. Але щоб передати атмосферу такого майбутнього, їм потрібна була локація, яка мала б своєрідний футуристичний та мінімалістичний дизайн. Тобто споруда архітектора Оскара Німеєра підходила для цього ідеально.

Щоправда у музеї під час зйомок як раз відбувався якийсь урочистий захід. І відвідувачі постійно заходили на знімальний майданчик, щоб зробити селфі на тлі 12-метрового LED-екрану із зображенням неба, або всідалися на лави, поки оператор налаштовував камеру. А знімальна команда все питала креаторів, звідки вони взяли таких вишукано одягнених статистів.

Джерело

Теги: здоров'якреативмаркетинг і комунікаціїреклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки
Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025

Міжнародна експансія бізнесу починається з визначення конкурентної стратегії і відповіді на питання – яку цінність бізнес може дати міжнародному ринку? Motorimpex в Україні – це компанія №1 з гідравліки з...

Читати даліDetails

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Як увійти до Національного рейтингу креативності комунікаційних агентств 2025

11 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Вміст недоступний

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.