Безпека, дистанційна робота, відсіч паніці: як налагодити роботу великого бізнесу під час карантину та заспокоїти співробітників. Громадська ініціатива «Ти можеш врятувати» спільно з НАК «Нафтогаз України» створили інструкцію на основі власного досвіду української компанії.
Поради стосуються створення безпечних умов для роботи в офісі та налагодження віддаленої роботи. Наведено рекомендації та приклади, у який спосіб та як часто топ-менеджменту варто комунікувати зі співробітниками. Окремі блоки виділені під налаштування інформативних email-розсилок та контенту у соцмережах, як у офіційній групі, так і на закритих корпоративних сторінках.
«Менеджмент витратив певний час на те, щоб переконати людей серйозно поставитися до ситуації. Потім — на те, щоб переконати, що ось ці нові правила — вони насправді. Так, ми хочемо, щоб ви лишалися вдома. Так, ми штрафуємо за порушення правил. Наші ІТ-шинки зробили дива, щоб дистанційна робота стала можливою. Команди HSE і безпеки щодня контролюють, що нові вимоги виконуються в кожному з наших офісів. В комунікаціях намагаємося комбінувати важливу інформацію, перевірені нашими медиками поради, а ще гумор, щоб трохи збивати напругу. Як роботодавець ми маємо бути джерелом надійної інформації і допомоги. Так вдається і заспокоїти людей, і побудувати довіру», — зазначає директорка з корпоративних комунікацій «Нафтогазу» Альона Осмоловська.
«Сьогодні на роботодавцях — велика відповідальність, у тому числі за здоров’я робітників. Ми раді, що компанії готові ділитися своїм досвідом, та хочемо об’єднати в рамках ініціативи різні бізнеси та організації — щоб ми допомагали один одному у непрості часи карантину», — зазначає координаторка громадської ініціативи «Ти можеш врятувати» Маргарита Клещаєва.
У громадській ініціативі сподіваються, що досвід налагодження роботи під час карантину таким гігантом, як «Нафтогаз», допоможе іншим компаніям бути більш ефективними в умовах карантину. Адже ця ситуація нова і несподівана не лише для українського бізнесу, але й для всіх українців.
Можливо вас також зацікавить досвід Італії: чого слід очікувати рекламній індустрії?