• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відповідальність

MGID почала поширювати контент Червоного Хреста про коронавірус на благодійних засадах

27 Березня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
MGID почала поширювати контент Червоного Хреста про коронавірус на благодійних засадах
Share on FacebookShare on Twitter

В умовах перенасиченості інформаційного простору повідомленнями про коронавірус найбільш надійним джерелом інформації є офіційні міжнародні організації з охорони здоров’я, гуманітарні організації та державні структури. Тому компанія MGID запропонувала Товариству Червоного Хреста України можливості своєї рекламної платформи для поширення достовірної інформації про профілактику коронавірусу і боротьби з fake news.

Уже протягом тижня MGID на безкоштовних засадах розміщує весь інформаційний текстовий та відеоконтент Червоного Хреста зі спеціального розділу на їхньому сайті у своїх рекламних віджетах на контентних сайтах-партнерах.

«У сьогоднішній ситуації правдива і достовірна інформація про коронавірус із надійного джерела допоможе не лише боротися з панікою, а й рятувати життя. Ми понад 10 років займаємось тим, що доносимо до користувача цікавий йому контент. Тому наша технологія у поєднанні зі своєчасною інформацією від Товариства Червоного Хреста України – це мільйони поінформованих про пандемію, а значить – озброєних українців», – зазначає Сергій Денисенко, СЕО в MGID.

Крім того, центральний офіс MGID в Лос-Анджелесі оприлюднив відкритого листа до Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ), представництва Червоного Хреста в усіх країнах світу та офіційним організаціям з охорони здоров’я з пропозицією надавати можливості платформи (понад 30,000 партнерських сайтів, на які щоденно заходять сотні мільйонів користувачів) безкоштовно. Згідно з цим листом, платформа має намір з непохитним фокусом, відданістю і підтримкою боротися зі спекулятивними та фейковими новинами про COVID-19.

«Головна зброя у боротьбі з коронавірусом COVID-19 – це знання. Ризики інфікування значно знижуються, коли ми володіємо та використовуємо у повсякденному житті знання про гігієну рук, гігієнічну поведінку в цілому, – каже Генеральна директорка Червоного Хреста України Лілія Білоус. – Легковажність та нерозуміння рівня небезпеки є вбивчою, тоді як свідоме дотримання соціальної дистанції, карантині заходи та доступність достовірної інформації задля недопущення паніки серед населення є основними чинниками для зниження ризиків інфікування. Ми щиро вдячні MGID за щоденне просування інформації від Червоного Хреста України онлайн. Вкрай важливо, щоб люди мали інформацію, яка у сьогоднішніх умовах рятує життя».

За тиждень, протягом якого міжнародна платформа нативної реклами MGID в рамках партнерства безкоштовно розповсюджувала інформаційні повідомлення Товариства Червоного Хреста України, правдиві новини про COVID-19 та інформацію про способи убезпечити себе отримали понад 16 млн користувачів на 3 000 контентних сайтах.

Нагадаємо, сьогодні UNIT.City запустив серію безкоштовних освітніх проєктів.

Теги: медіасуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

Retail Media: чому бренди переходять на рекламу всередині маркетплейсів?

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.