• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відповідальність

Коронавірус і рекламний світ: підтримка барменів, малого бізнесу і медитація онлайн

26 Березня, 2020
Час прочитання: 3 хв.
A A
Коронавірус
Share on FacebookShare on Twitter

Декілька прикладів того, як глобальна креативна спільнота допомагає всім пережити невизначеність і невпевненість в майбутньому, яку спричинило поширення пандемії коронавірусу.

Компанія AT&T відмовилась від обмеження даних в інтернеті

Гігант телекомунікацій AT&T першим відмовився від обмежень даних в інтернеті для своїх клієнтів, оскільки американці масово переходять на віддалену роботу.

«Ми усвідомлюємо, що сьогодні як ніколи важливо залишатися на зв’язку з сім’єю, друзями, школою та роботою, тому ми пропонуємо клієнтам інтернет з необмеженою кількістю даних», — говориться в релізі компанії.

Jameson виділив кошти на підтримку тимчасово безробітних барменів

Відомий бренд віскі Jameson разом з рекламним агентством Night After Night вирішили відзначити День святого Патріка допомогою тимчасово безробітнім барменам.

«Вони завжди добре заробляли в цей день, і ми разом з ними, — кажуть представники бренду. — Сьогодні ми підтримаємо наших відданих друів та партнерів — для них свято відбудеться».

Бренд Jameson надав $500 000 Гільдії барменів Сполучених Штатів, а також близько $100 000 віддали Програмі надання невідкладної допомоги барменам.

Havas проводить медитації в прямому ефірі

Havas проводить медитацію за допомогою live-трансляцій у соцмережах для всіх своїх співробітників, хто працює з дому.

Заняття з йоги / медитації відбуваються щопонеділка з 16:00 до 17:00 (за Нью-Йоркським часом), а заняття з кундаліні відбуваються у вівторок у цей же час.

Facebook виділив $100 млн на підтримку малого бізнесу

Допомогу отримають 30 000 суб’єктів малого бізнесу в 30-ти країнах світу.

Uber Eats запровадив безконтактну доставку

Uber Eats швидко створив новий алгоритм доставки, коли кур’єри залишають ретельно запаковану їжу на порозі дому.

Мережа цифрових медіа Firefly виділила медіапростір для інформації стосовно COVID-19

Використовуючи свої вуличні цифрові носії, а також дисплеї на автомобілях, Firefly здатна надавати оновлену інформацію про коронавірус і його поширення в режимі реального часу завдяки технології геолокації по блокам.

Агентство We Are Social допомагає незалежним компаніям підтримувати маркетинг за допомогою безкоштовних сесій

Малий бізнес у Нью-Йорку вже активно користується пропозицією агентства соціального маркетингу. We Are Social пропонує безкоштовні навчальні посібники та маркетингові послуги за зниженими тарифами, щоб допомогти боротися з результатами впливу коронавірусу на економіку.

Агентство We Are Social, яке співпрацює з такими великими брендами, як Samsung, adidas та Uber, хоче, щоб малий та середній бізнес скористалися їхнім досвідом роботи з соціальними медіа.

SS + K та Beekman1802 об’єдналися для відкриття соціального аккаунту організації Partnership for a Secure America (PSA)

Агентство SS + K та косметична компанія Beekman1802 об’єднали зусилля, щоб створити обліковий запис у соціальних мережах, який допомагає PSA нагадувати громадянам, як правильно мити руки.

Програму також підтримують впливові люди — політики, бізнесмени, актори, які діляться короткими відео про те, як вони миють руки протягом 20 секунд. Ініціатива також заохочує широку громадськість брати участь та ділитися веселими відео, на яких вони миють руки, співаючи якусь відому пісню протягом 20 секунд.

Джерело

Читайте також: Щоб донести до широкого загалу важливість дотримання дистанції, агенція Activista з Лос-Анджелесу створила серію «6 Feet Covers». До неї входять обкладинки іконічних музичних альбомів, яким було зроблено редизайн, щоб показати, як має виглядати соціальне дистанціювання.

Можливо, вас також зацікавить аналітичний матеріал про репутаційну безпеку бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках.

Теги: коронавірускреативкреативністьсоціальна відповідальність

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

Національна мережа зоомаркетів MasterZoo спільно з креативною агенцією Taktika випустила нову рекламну кампанію, присвячену снам домашніх улюбленців. Особливістю промороликів стало поєднання різних технік: зйомка улюбленців, 3D-моделювання, AI-генерування. Для MasterZoo кожен...

Читати даліDetails

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025
Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.