Декілька прикладів того, як глобальна креативна спільнота допомагає всім пережити невизначеність і невпевненість в майбутньому, яку спричинило поширення пандемії коронавірусу.
Компанія AT&T відмовилась від обмеження даних в інтернеті
Гігант телекомунікацій AT&T першим відмовився від обмежень даних в інтернеті для своїх клієнтів, оскільки американці масово переходять на віддалену роботу.
«Ми усвідомлюємо, що сьогодні як ніколи важливо залишатися на зв’язку з сім’єю, друзями, школою та роботою, тому ми пропонуємо клієнтам інтернет з необмеженою кількістю даних», — говориться в релізі компанії.
Jameson виділив кошти на підтримку тимчасово безробітних барменів
Відомий бренд віскі Jameson разом з рекламним агентством Night After Night вирішили відзначити День святого Патріка допомогою тимчасово безробітнім барменам.
«Вони завжди добре заробляли в цей день, і ми разом з ними, — кажуть представники бренду. — Сьогодні ми підтримаємо наших відданих друів та партнерів — для них свято відбудеться».
Бренд Jameson надав $500 000 Гільдії барменів Сполучених Штатів, а також близько $100 000 віддали Програмі надання невідкладної допомоги барменам.
Havas проводить медитації в прямому ефірі
Havas проводить медитацію за допомогою live-трансляцій у соцмережах для всіх своїх співробітників, хто працює з дому.
Заняття з йоги / медитації відбуваються щопонеділка з 16:00 до 17:00 (за Нью-Йоркським часом), а заняття з кундаліні відбуваються у вівторок у цей же час.
Facebook виділив $100 млн на підтримку малого бізнесу
Допомогу отримають 30 000 суб’єктів малого бізнесу в 30-ти країнах світу.
Uber Eats запровадив безконтактну доставку
Uber Eats швидко створив новий алгоритм доставки, коли кур’єри залишають ретельно запаковану їжу на порозі дому.
Мережа цифрових медіа Firefly виділила медіапростір для інформації стосовно COVID-19
Використовуючи свої вуличні цифрові носії, а також дисплеї на автомобілях, Firefly здатна надавати оновлену інформацію про коронавірус і його поширення в режимі реального часу завдяки технології геолокації по блокам.
Агентство We Are Social допомагає незалежним компаніям підтримувати маркетинг за допомогою безкоштовних сесій
Малий бізнес у Нью-Йорку вже активно користується пропозицією агентства соціального маркетингу. We Are Social пропонує безкоштовні навчальні посібники та маркетингові послуги за зниженими тарифами, щоб допомогти боротися з результатами впливу коронавірусу на економіку.
Агентство We Are Social, яке співпрацює з такими великими брендами, як Samsung, adidas та Uber, хоче, щоб малий та середній бізнес скористалися їхнім досвідом роботи з соціальними медіа.
SS + K та Beekman1802 об’єдналися для відкриття соціального аккаунту організації Partnership for a Secure America (PSA)
Агентство SS + K та косметична компанія Beekman1802 об’єднали зусилля, щоб створити обліковий запис у соціальних мережах, який допомагає PSA нагадувати громадянам, як правильно мити руки.
Програму також підтримують впливові люди — політики, бізнесмени, актори, які діляться короткими відео про те, як вони миють руки протягом 20 секунд. Ініціатива також заохочує широку громадськість брати участь та ділитися веселими відео, на яких вони миють руки, співаючи якусь відому пісню протягом 20 секунд.
Читайте також: Щоб донести до широкого загалу важливість дотримання дистанції, агенція Activista з Лос-Анджелесу створила серію «6 Feet Covers». До неї входять обкладинки іконічних музичних альбомів, яким було зроблено редизайн, щоб показати, як має виглядати соціальне дистанціювання.
Можливо, вас також зацікавить аналітичний матеріал про репутаційну безпеку бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках.