• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Чому гендиректори відмовляються від своєї зарплати у часи кризи

23 Березня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Гонщики «Формули-1» вийшли на віртуальну трасу (і не лише вони)
Share on FacebookShare on Twitter

У той час, як керівництво найбільших американських авіаліній звертається до уряду США з проханням про дотації у обсязі 50 мільярдів доларів, чимало гендиректорів тих компаній, які через пандемію несуть збитки, відмовляються від своєї зарплати на знак солідарності у часи кризи, з якою ми всі зараз зіткнулися.

Так у листі до співробітників United Airlines гендиректор Оскар Муноз та президент Скотт Кірбі заявили, що вони до кінця червня відмовляються від своєї зарплати. Одночасно з цим гендиректор JetBlue Airways Робін Гайес та президент Джоанна Гераті оголосили про те, що їх зарплату буде скорочено вдвоє. А гендиректор Delta Air Lines Ед Бастіан водночас з оголошенням про згортання 40% операцій також повідомив, що він не отримуватиме зарплату протягом наступних шести місяців.

Така реакція насамперед авіаліній не дивна, адже ці компанії страждають найбільше у час, коли зачиняються міжнародні кордони і припиняються всі подорожі, як туристичні, так і у справах. Але якщо сумарні збитки, зазнані авіаційною індустрією, ризикують перевищити суму у 113 мільярдів доларів, чи є сенс гендиректорам відмовлятися від своїх зарплат у якийсь там мільйон доларів?

Наскільки цей жест широкий?

За словами Еріка Деценголла, голови фірми з антикризового менеджменту Dezenhall Resources: «Це є виключно символічним жестом. Якихось таких вчинків і очікують від гендиректорів у кризовій ситуації. Це дозволяє дещо розрядити атмосферу загального невдоволення серед персоналу».

Типова зарплата гендиректора великої компанії, як правило, становить десь один мільйон. Але їх справжній заробіток виплачується у формі акцій компанії, ціна яких зараз різко впала. Наприклад, якщо зарплата гендиректора Delta Air Lines у 2018 році становила 900 тисяч доларів, то його доходи у вигляді акцій нараховували 14 мільйонів. За часи ж пандемії вартість акцій компанії впала вдвічі.

І таку політику відмови від зарплати провадять не лише гендиректори авіаліній. Зокрема, у готельній мережі Hyatt ці кошти щонайменше до кінця травня будуть натомість перераховуватися у фонд допомоги співробітникам.

Консультант готельного бізнесу Чак Келлі пояснив: «Це – спосіб продемонструвати свою емпатію працівникам нижчих ланок, персоналу готелів та ресторанів, які в цей час продовжували працювати або, навпаки, не мали такої змоги. У масштабах корпорації це – крапля в морі. Навіть якщо мова йде про найбільш високооплачувану посаду у її структурі».

Тут варто зазначити, що в середньому гендиректор заробляє в 271 раз більше ніж пересічний співробітник нижчої ланки.

«Ні, вам не аплодуватимуть стоячи, якщо ви так зробите», – зазначив Деценголл. «Просто загалом панує така думка, що в цих добродіїв і так забагато грошей».

Автор статті – Раян Барвік

Джерело

Теги: аналітикаантикризовий менеджментбизнес

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

GET Business Festival: сила зростання бізнесу у часи викликів
Бізнес та Інновації

GET Business Festival: сила зростання бізнесу у часи викликів

21 Листопада, 2024

12 грудня GET Business Festival від Delo.ua об’єднає 1300 учасників і понад 90 представників бізнесу, державного і громадського секторів на трьох тематичних сценах: стратегії зростання, бізнес-розвиток, маркетинг у воєнний час....

Читати даліDetails

To be or B2C: як змінити бізнес-модель і залишитись у формі

Прогнози Atlas, Ukrainian Fashion Week, КМЕФ та EIF: яким буде майбутнє івент-індустрії?

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?
Маркетинг і Комунікації

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

27 Травня, 2025
Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.