• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Яким чином послуги «від дверей до дверей» працюють під час епідемії

20 Березня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Останнім часом багато підприємств — від роздрібних магазинів до круїзних ліній та спортивних клубів — призупинили свою роботу, щоб завадити поширенню COVID-19. Але якщо призупинення роботи несе для підприємців ряд проблем, то її продовження несе з собою проблем не менше. Особливо якщо ви надаєте послуги «від дверей до дверей» і повинні ходити до клієнтів додому.

Найбільшою мірою це стосується трьох індустрій — доставка їжі, поштові служби та догляд за тваринами. Ці компанії зараз намагаються знайти баланс між наданням якісних послуг і запобіжними заходами, щоб не наражати на небезпеку здоров’я споживачів та співробітників. Задача у нинішній атмосфері загального занепокоєння непроста.

Доставка їжі стала важливою як ніколи

Служби доставки їжі зараз розсилають споживачам інформаційні повідомлення про коронавірус. І деякі з них почали пропонувати безконтактну доставку, яка створює між клієнтами та кур’єром безпечну соціальну дистанцію, але водночас не заважає надавати послуги «від дверей до дверей».

Наприклад, FreshDirect, онлайн-платформа для доставки продуктів, розіслала всім покупцям таке попередження: «з міркувань охорони здоров’я наші співробітники доставлятимуть ваші замовлення лише до дверей, але у дім їх не заноситимуть». Також FreshDirect припинила збір пакетів, порадивши споживачам або самим здати їх у переробку, або використовувати їх повторно.

А гендиректор та співзасновник сервісу DoorDash Тоні Сюй (Tony Xu) розіслав замовникам листи, поінформувавши їх, що кур’єри компанії забезпечені антисептиком для рук та працюють в рукавичках. Також він наголосів, що за бажанням у них можна замовити безконтактну доставку.

Аналогічно служба Postmates нещодавно ввела опцію, коли кур’єри залишають замовлення перед дверима чи у холі будинку.

Компанія Instacart, у якої від початку березня різко зросла кількість клієнтів, також зробила загальнодоступною опцію «Залишити замовлення під дверима». Раніше нею могли скористатися лише ті замовники, які знали, що на момент доставки їх може не бути вдома. Зараз, за даними компанії, її обирають 25% усіх замовників.

Безконтактна доставка була введена також сервісами Uber Eats та Seamless.

Посилки продовжують розсилатися

Оскільки в цей час багато людей лишається вдома, а магазини зачинаються, Amazon зараз переживає бум замовлень. Але всі ці пакунки хтось має доставляти.

Наприклад, Поштова служба США зіткнулася у своїй роботі з «незначними перешкодами». Так, вона мала попередити користувачів про затримки пошти, що надсилається з Китаю та в Китай, а також у деякі країни Європи. Втім, Поштова служба запевнила людей, що за даними ВООЗ, Центрів з контролю та профілактики захворювань та Офісу Генерального хірурга США, немає жодних доказів того, що COVID-19 може поширюватися через листи.

Служба FedEx стала проводити регулярну дезінфекцію свого обладнання. Компанія у своїх відділеннях також обробляє антисептиком усі столи, дверні ручки, копіювальні апарати тощо. Також компанія перестала обов’язково вимагати підпис про отримання.

United Parcel Service на своєму сайті пропонує всім клієнтам скористатися програмою доставки UPS My Choice. Програма дозволяє користувачам передавати для водіїв-кур’єрів чіткі інструкції щодо того, де і коли вони можуть лишити чи забрати замовлення.

Собаки все ще потребують вигулу

«Пандемія дуже вдарила по нас як по компанії, що тримає готелі для тварин та надає послуги з вигулу собак, — розповіла Тіффані Льюїс (Tiffany Lewis), гендиректорка Pet and Home Care. — Щоб не втрачати клієнтів, нам доводиться докладати зусиль. Ми нагадуємо їм, що навіть якщо вони самі можуть працювати, сидячи вдома, їх собакам потрібно гуляти та гратися надворі, їм потрібен їхній звичний розпорядок дня».

Льюїс зазначила, що її співробітники вживають всіх необхідних запобіжних заходів, щоб послуги «від дверей до дверей» не супроводжувалися рознесенням інфекції. Хоча ті, хто вигулюють собак, далеко не завжди контактують з їх власниками чи один з одним.

Мобільний додаток Wag для догляду за тваринами також розіслав користувачам листи з інформацією про те, як можна мінімізувати контакт з вигулювальниками собак. Зокрема, спілкуватися з ними можна виключно у чаті Wag. Також клієнтів попросили заздалегідь надягати на своїх собак повідки чи шлейки для «пришвидшення передачі з рук в руки». На прохання клієнта компанія може надати спеціальну невеличку скриньку для безконтактної передачі ключів від дому. За даними Wag, надання послуг у майже 70% випадків передбачає безконтактну передачу ключів, які лишають або у домовленому місці, або у скриньці-сейфі.

Чесно попередьте своїх клієнтів, на що вони можуть розраховувати

Колетт Екклстон (Collette Eccleston), віце-президентка маркетингової компанії LRW, наголосила: одних лише нагадувань про рекомендації з охорони здоров’я (такі, як миття рук чи соціальне дистанціювання) недостатньо. Компанії, що надають послуги «від дверей до дверей» і продовжують працювати під час пандемії, повинні чітко пояснити клієнтам, яких заходів вони вживають і чому.

«Люди, скоріше за все, погодяться на неідеальний результат, якщо вони знатимуть, що такий результат виправданий. Зараз ми мусимо приймати складні рішення, а отже деякі клієнти, скоріше за все, не отримають те, чого вони хочуть або потребують. Тому прозорість та чесність у прийнятті рішень допоможуть мінімізувати незадоволення споживачів», — пояснила Екклстон.

Джерело

Читайте також: Гендиректорка італійського відділу Grey Group ділиться досвідом віддаленої роботи команди з Мілану, для яких наразі це стало життєвою необхідністю.

Теги: аналітикабизнесздоров'я

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем. Минулого року, компанія Sunvita...

Читати даліDetails

«Якісні ліки для всього світу»: MAKE SENSE створили кампанію про глобальну експансію Farmak

Adsapience створив унікальний LifeSavingTruck для донорства крові, що подорожує країною

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.