• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Натхнення

Словенський креатор робить редизайн відомих логотипів

19 Березня, 2020
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Словенський креатор Юре Товрлян (Jure Tovrlgan) творчо переосмислив ряд логотипів, щоб надати їм актуальнішого вигляду у часи епідемії коронавірусу. Наприклад, його редизайн відомих логотипів відображає таке поняття як «соціальне дистанціювання». Тобто кола на логотипі Mastercard і олімпійські кільця тепер розташовані на безпечній відстані одне від одного. Слоган під емблемою Nike тепер закликає «просто не роби цього», русалка-маскот Starbucks вдягнула медичну маску, а силует Джеррі Веста на логотипі Національної баскетбольної асоціації примостився перед ноутбуком. (Легка) мішень Target нагадує, на що перетворюються відвідувачі людних супермаркетів, а пивному бренду Corona Extra у ці часи «Потрібна нова назва».

Редизайн відомих логотипів, розміщений на сторінці креатора на Behance, виявився ідеєю в ногу з часом. Так латиноамериканська компанія Mercado Libre, беручи до уваги останні події, й справді змінила свій логотип з рукостискання на менш контактний жест «стукнутися кулаками».

Юре Товрлян є креативним директором незалежної словенської агенції AV Studio. З новими логотипами він почав експериментувати десь тиждень тому. За його словами: «Ситуація з COVID-19 дійсно почала виходити з-під контролю, і всі стрічки новин в соцмережах були забиті нашвидкуруч зліпленими мемами. Тож я вирішив повернутися до свого давнього захоплення, дизайну логотипів. Це було те, що мене особисто підбадьорило б в ці непевні часи».

Вперше ця ідея спала йому на думку, коли він роздивлявся логотип Starbucks і раптом подумав: «А як би ця русалка виглядала, якщо б на ній була медична маска?»

Юре Товрлян пояснив, що для свого проєкту він обрав найбільш іконічні торгові марки – Nike, Apple, Starbucks та Coca-Cola. Але редизайн всіх цих відомих логотипів виявився не такою простою задачею, як йому уявлялося спочатку. «Деякі з них містили в собі такий потенціал, деякі – ні».

Щодо того, як його робота була сприйнята публікою, дизайнер зазначив: «Серед перших коментарів вистачало негативних. Але ж ці логотипи були створені з метою підбадьорити всіх! Я просто хотів знайти новий спосіб, який дозволив би донести до людей важливі послання, нагадавши їм дотримуватися соціального дистанціювання та за можливості лишатися вдома. І поступово всі це побачили і стали сприймати мій проєкт як дещо позитивне та креативне».

Компанії-власники логотипів з дизайнером напряму поки що не зв’язувалися. Втім, він впевнений, що бренди не сприймуть як образу те, що він трохи підправив їхні логотипи, щоб насмішити занепокоєних людей.

Джерело

Теги: дизайнздоров'ялоготипы

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Національний конкурс Ukrainian Design: The Very Best Of 2025 представив шортлисти цьогорічної програми. Щороку конкурс відзначає найкращі дизайнерські проєкти України – від робіт знаних агенцій та студій до нових імен,...

Читати даліDetails

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

Банкінг як модна філософія

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.